8.-Roxmortsban

3.3K 236 39
                                    

Dupla bájitaltan a mardekárosokkal és Pitonnal. Nincs is nagyobb motiváció, mint ez a gondolat reggel ébresztőnél.

A három jó barát éppen a pincébe tartott. Nem volt ínyükre két órát eltölteni az általuk leginkább nem kedvelt személyekkel, de ha muszáj, akkor nincs mit tenni.

Harry utoljára tegnap látta Malfoyt, ugyais a szőke nem jelent meg a reggelinél.

Lehet, hogy órára sem fog jönni?

Mikor belépett a pinceszobába egyből megérezte Malfoy illatát, mire a szívverése hirtelen felgyorsult. Az egész szoba tele volt a szolid púder illattal, igaz, keveredett egy kis fás aromával meg a melaszos torta illatával, de egyértelmű volt, hogy mi dominált.
A szőke fiú már az asztalánál ült két gorillájával, Pansyvel és még egy mardekáros diákkal.

Hogy töltheti be az egész szobát az illata? Máskor csak akkor éreztem, ha elég közel álltam hozzá.

- Jó reggelt! - hallatszott egy rideg, mély hang az ajtóból, amint leültek. Hermione egy kicsit meg is borzongott.

- Jó reggelt, Piton professzor! - zengték kissé lelkesebben a mardekárosok.

- A mai órán ezt - mutatott Piton az asztalán lévő üstre - fogjátok elkészíteni. Valaki tudja, mi ez?

Csak Hermione keze lendült a magasba. Piton körülnézett, de még véletlenül sem pillantott volna a lányra. Eltelt pár másodperc, és még mindig csak Hermione tudta a választ.

- Granger - ejtette ki a nevet szinte megvetően.

- Amortentia. A legerősebb szerelmi bájital. Mindenki olyannak érzi, amilyen illata van annak, amit az illető vonzónak tart.

- Helyes - reagált a professzor.

Harryt ezt egy kicsit megütötte.

Még hogy hozzá vonzódom a legjobban!

- Azonban hozzáfűzném, hogy nem alakít ki igazi szerelmet, mindössze egyfajta mániákus kötődést. A történelmünk során még soha senkinek nem sikerült olyan szerelmi bájitalt készítenie, amely igazi szerelmet váltott volna ki a fogyasztóból - mondta Piton.

Harry egyszerűen nem bírta megállni, hogy ne próbáljon meg óvatosan hátrafordulni, mire az a tökéletes arc nézett vissza rá szürke szemekkel, szögegyenesen hátrafésült hajjal és pirosas orcával.

Pirosas orcával? Mégis mi történhetett, hogy most ő is ilyen helyzetbe került?

- Te mit érzel, Draco? - kérdezte mosolyogva Pansy. - Én púder aromát egy kis fémes hatással.

- A natúr szappan és a régi könyvek furcsa keverékét egy kis gyümölccsel.

- Ó. - Tekintve, hogy a lány csokis-mézes tusfürdőt használt, eléggé rosszulesett neki, de nem szólt érte.
Eközben Malfoy továbbra is tartotta a szemkontaktust, és ebből a boszorkány semmit nem vett észre. Még szerencse.

- Nyissák ki a könyveiket a tizenkettedik oldalon. Ott megtalálják a receptet. Lássanak munkához, mindenkiét le fogom osztályozni.

Harry visszafordult, és egy kis mérgelődés közben, hogy első órán egyből osztályoz, fellapozta a könyvét. Csendben hozzáfogott a bájital elkészítéséhez. Óra alatt néha ránézett Hermionééra; az övé olyan volt, mint Pitoné, azaz rózsaszín, viszont Harryé inkább hajlott a narancssárgára.

Jól indítom az évet...

***

Eltelt a csütörtök meg a péntek. Harry próbálta kerülni a konfliktusokat Malfoyjal, de egy-egy pillantást sosem úszott meg.

I Am SeriousDonde viven las historias. Descúbrelo ahora