Mezítelen lába alatt recsegtek az elhullott ágak és falevelek. Még a levegő is megfagyott arra, amerre járt. Fekete csuklyás talpnyalói szigorúan mögötte követték mesterüket.
- Öld meg a másikat!
Az undorító patkányarcú áruló kérdés nélkül pálcát rántott, rászegezte a védtelen fiúra, és kimondta: Avada Kedavra.
-Ne!
A tizenkilenc éves diák holtan esett össze. A fiú, aki túlélte most az kívánta, bár ne tette volna. Odaugrott Cedrichez, de ő már... Felesleges volt. Ő volt a másik. Neki nem kellett volna így végeznie, de mégis... Ha Harry hagyta volna Viktornak, hogy elátkozza Cedricet, ha éppen nem ugyanarra az útra tévedt volna a labirintusban, ha nem erőlteti, hogy együtt fogják meg a serleget... Cedric még mindig élne!
***
Harry hétfő délután éppen kezet mosott egy felső emeleti mosdóban, mikor egy szőke, zöld-fekete taláros diák lépett be az ajtón. Ebből viszont semmit nem vett észre. Tele volt a feje borzasztó gondolatokkal. Emlékképek rengetege cikázott az agyában az álmáról. Ugyan, ha csak álom lett volna...
A mardekáros hangtalanul lépett Harry mögé, és érintette meg óvatosan a derekát. A fekete gyorsan félreugrott, és pálcája után nyúlt, de hamar rájött, hogy erre semmi szükség.
- Malfoy!
Az említett Harry szájára tette a mutatóujját jelezvén, hogy halkabban, majd lassan végighúzta rajta.
- Olyan jól hangzik a szádból a nevem, tudod?
- Ide bárki bejöhet - mondta a griffendéles, bár teljesen hiába, mert Malfoy ezzel mit sem törődve lejjebb csúsztatta kezét a másik első inggombjához. Fél kézzel könnyedén kigombolta, majd hozzátette: - Így jobban áll.
Harrynek muszáj volt egy aprót nevetnie, aztán eltolta a mardekáros kezét.
- Kösz a tanácsot.
- Nincs mit, bár lehetséges, hogy még egyet kigombolva még jobb lesz - nyúlt volna megint a mellkasához. - Mellesleg a kis barátnőd a mosdó előtt vár.
- Mi? Ki? Cho?
- Hát, ha úgy hívják... - forgatta meg a szemét.
Harry felkapta a táskáját, és gyorsan kilépett a folyosóra.
- Szia! - köszönt kedvesen Cho.
- Cho! Szia! - tettetett meglepettséget a fiú igen rosszul.
- Hogy vagy?
- Jól - mondta kínosan.
- Örülök. Milyen jó idő van, nem? - hozta fel az első témát a lány, ami az eszébe jutott, hogy elkerülhesse a kínos csendet. Ennek ellenére talán így kellemetlenebb volt a helyzet, mint ha hallgatott volna.
- Aha, bár egy kicsit talán már túl meleg... - húzta arrébb gallérját a nyakától.
- Hétvégén megihatnánk... - Cho elakadt. Tekintete akarva-akaratlanul Harry mellkasára terelődött - Ömm, Harry...? - A fiú kérdőn nézett a lányra. - A felső inggombod...
Harry gyorsan a felsőjéhez kapott. Szépen lassan az arcába szökött a vér, de sikerült visszagombolnia az ingjét.
- Bocs, csak...
- Ugyan, semmi! Tényleg meleg van... - Cho zavarodottan megrázta a fejét. - Csak arra gondoltam, hogy megihatnánk valamit hétvégén... - kezdte, viszont ekkor nyílt a mosdó ajtaja. Malfoy lépett ki rajta.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I Am Serious
FanficMalfoy... Draco Malfoy... Miért mond nekem mást ez a név, mint régebben? Miért érzek mást, ha megjelenik előttem az arca? Miért irtózom ennyire a gondolattól, hogy milyen jól összeillenek Parkinsonnal? Nem tetszik, hogy rosszul érzem magam miatta. Í...