"gunsei'nin gizli mekanı"
🎧 bts - boy meets evil
Gunsei
Jungkook şaşkın bakışlarını Yoongi'ye dikerek, "Chae Yong doğru mu söylüyor?" diye sordu. Yoongi istifini bozmadan göğsünde kollarını birleştirip sırtını pencereye yasladı ve "Evet," diye yanıtladı. "Bu benim düşüncem."
Jungkook bu defa arkasına dönüp sırasında oturan Kiran'a baktı ve kısa bir incelemenin ardından tekrar Yoongi'ye odaklandı. "Kanıtın var mı? Neye dayanarak bunu söylüyorsun?"
Chae Yong, Jungkook'a kısa bir bakış fırlatıp, "Kesin şunu." diye uyardı. "Durduk yere dikkat çekeceksiniz." Ancak Jungkook'un kendi dikkati çoktan dağılmıştı. Elini sus dercesine genç kıza kaldırıp sabit bakışlarını Yoongi'de tuttu. "Sen karışma Chae. Kimsenin dikkatini çektiğimiz yok."
Taehyung da kendi halinde takılan sınıfı ve yana yakıla Fizik ödevi isteyen Jimin'i gösterip Chae Yong'u rahatlattı. Bu esnada tüm soruların odağı olan Yoongi gözlerini devirdi ve "Sadece öyle hissediyorum, tamam mı?" dedi sinirle. "Bunun herhangi bir net açıklaması olmak zorunda değil."
"Farkındasın değil mi?" diye sordu Jungkook gözlerini kısarak. "O konuyu kapatalı yıllar oldu ve kalkıp şimdi Kiran'ın onunla bir bağlantısı olduğundan şüpheleniyorsun." Yoongi hariç hepsinin yüzü kireç gibi olmuştu. Bu konudan bahsetmekten nefret ediyorlardı ve bu nedenle çok gerekmedikçe konuşmayı yasaklamışlardı. Fakat şimdi her şey basit bir iç güdü nedeniyle tepetaklak oluyordu ve bu durum başta Jungkook olmak üzere hepsini deli ediyordu.
"Farkındayım." diye homurdandı Yoongi. Sesleri fısıltı olsa da, çok şiddetliydi. "Fakat bu ondan nefret etmeme engel olamıyor."
-
Hepimiz yüzlerimiz kızarmış halde yolun ortasında dururken, bir anda birbirimize bakıp kahkahaya boğulduk. Aceleyle çıksak da Chae Yong akıllılık edip hepimizin çantasını aldığından geri dönmek durumunda kalmamıştık. Ufak bir yürüyüşün ardından Yoongi, "Çatıya gidelim." deyince diğerlerinin yüzündeki şaşkınlık ifadesi görülmeye değerdi.
"Çatı mı?" diye sordum merakla. "Gizli mekanınız mı?"
Hiçbiri Yoongi'nin bu hamlesini beklemiyor olacaktı ki, Taehyung, "Kiran gelebilir mi ki?" diye sordu hayretler içerisinde. Yoongi omuz silkip, "Neden gelemesin ki?" diye karşılık verdi.
Jungkook kaşlarını kaldırıp bakarken, Jimin saçlarını karıştırıp güldü. Chae Yong hafif kızmış gibiydi ama Taehyung kadar olamazdı. "Ya!" diye bağırıp ayağını öfkeyle yere vurdu. "Geçen gün bahsini açtığımda beni neredeyse parçalayacaktınız, ne değişti?"
Yoongi gözlerini devirip çıkardığı kırmızı ceketi omzundan asıp yürümeye koyulurken arkasını dönmeden, "Çok şey değişti Tae." dedi. "Çok şey!"
Taehyung bu defa gülerek bana döndü. "Oraya götürdüğümüz ilk yabancı kişisin." Yaa, öyle mi dercesine ona baksam da bir şey demedim. Yeterince şaşırmış olduğumdan istediğim tepkileri veremiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seven liars | bts
FanfictionTebrikler, artık yedi yalancının ekip biçtiği ve kilit vurduklarını sandığı o tarlanın davetsiz misafiri sizsiniz. Tırnaklarına çamur dolmuş bu oyunbazların karanlık dünyasına hoş geldiniz. ©jisakura | Haziran 2018