XXIV / mi otra parte

2.4K 318 212
                                    

"diğer yarım"

🎧 hurt



bölümü medyayla okumanız tavsiye edilir :)


Yemekten hemen sonra Gunsei her zamanki kamelyalarında oturuyordu. Jimin ile Taehyung ellerindeki One Piece mangasını birlikte gülüşerek okurken, Chae Yong tırnaklarına parlatıcı sürüyordu. Bu esnada Yoongi'nin ilgi odağı ise, birkaç gündür telefonuna sırıtarak bakıp mesaj yazan Jungkook'tu. Yine elindeki telefona bakarak gülümserken Yoongi hafifçe öksürdü ama genç adamın dikkatini çekmeyi beceremedi. Bu defa güldü, epey sesli bir şekilde.

"Bakıyorum da birilerinin keyfi yerinde. Yeni bir internet aşkı mı buldun?"

Bir anda gülümsemesi düşen Jungkook kafasını kaldırmadan, "Hayır." diye yanıtladı. Onun bu soğuk tavrı Yoongi'yi şaşırtmıyordu. Jungkook her zaman pasifti. Yaşanan tartışmadan sonra bile taraf tutamayacak kadar korkak biriydi.

"Kiran deme sakın." Dişlerinin arasından sinirini belli ederek söylenen Yoongi kaşlarını kaldırdı. Jungkook'un sonunda kaldırdığı başıyla birlikte göz göze gelmişlerdi.

"Niye?" diye sordu zıttına gitmek istermiş gibi. "Kiran olması bir sorun mu teşkil ediyor?"

Yoongi inanamıyormuş gibi sinirden güldü. "Sen geri zekalı mısın?" diye sordu tükürür gibi. "Tabii ki ediyor!"

Jungkook göz devirdi, sırtını dikleştirdi. "Evet, Kiran." dedi başını sallayarak. "Evet, geri zekalıyım. Memnun oldun mu?"

Şimdi Taehyung ve Jimin elindeki mangadan kafasını kaldırmış ikiliye bakıyor, Chae Yong ise tırnaklarına üflerken gözleriyle onları süzüyordu. Ortam gergindi.

"Hah," Yoongi kafasını iki yana salladı. Her şey çok saçma geliyordu. "Okulun başında bana onunla yakın olmamam gerektiğini söyleyen sen değilmiş gibi davranma sakın. Ne değişti çok merak ediyorum. Onu hayal kırıklığına uğratmaktan korkan iyi kalpli melek Jungkook nereye gitti?"

"Hyung..." Taehyung Yoongi'den sekiz ay küçük olduğu için bazen ona hyung diyordu. Onun seslenmesine aldırmayan Yoongi ısrarla delici gözlerini Jungkook'un üzerine dikti.

Jungkook'un omuzları düşş, kaşları çatılmıştı. İçindeki suçluluk duygusu yeniden aktive olan bir virüs gibi kaplıyordu bedenini. Elindeki telefonu masaya fırlattı ve ellerini önünde birleştirip dizlerinin üzerine dirseklerini yasladı.

"Aşık oldum." Sesi çok zayıf ve titrek çıkıyordu. Etrafta çok fazla kişinin olup olmamasına aldırmadan sesini daha da yükseltti. "Aşık oldum anlıyor musun? Uzak duramadım, lanet olsun!"

Aralarında bir şeyler olduğunu hepsi fark etmişti ama Jungkook'un aşık olabileceğine imkan vermedikleri için Yoongi de dahil Gunsei üyeleri şaşkındı. Jimin bir şey demek için ağzını açtı ama Yoongi konuşunca sustu.

seven liars | bts Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin