sürpriiiizz, beklediğinizden epey erken döndüm değil mi? çünkü dayanamadım ve oturup yazdım. o zaman hepiniz hoş geldiniz :)
bildiğiniz gibi genel kurgumuz önemli bir olay üzerinden dönüyordu ve bugün o olay neymiş öğrenmeye geldik. benim için yazması zor bir bölüm oldu çünkü duyguları verememekten çok korktum. hâlâ daha verebildiğimi düşünmüyorum ama umarım beğenirsiniz. sizden ricam bu bölümü okuduktan sonra ilk bölümlerde yorumlara konuyla ilgili herhangi bir SPOILER yazmamanız.
bu çok ama çok önemli. lütfen okuyucuların sizin gibi sırayla ve sindirerek öğrenmesine izin verip zevk almalarına müsaade edelim. bolca öpüyorum, yorum ve oyu unutmayın iyi okumalar💜
"doğum günün kutlu olsun nari"
🎧 yseult - rien à prouver
"Hiçbir ölümlü sır tutamaz. Dudakları sessiz kalsa, parmak uçları konuşur: ihanet bulabildiği her gözenekten sızar." -Freud
༄
Nari, telefonuna gelen bildirim sesiyle uyandığında saat dokuza geliyordu. Yatağından kalkmadan yanı başındaki komodine tek gözü kapalı uzandı ve telefonunu aldı. Gelen mesaj Jungkook'tandı. O malum olaydan sonra dertleşebildiği tek Gunsei üyesinden.
"Hey Nari, gruptaki mesajları okudun mu?"
Genç kız bir süre hangi gruptan bahsettiğini anlayamadan ekrana baksa da sohbetten çıktıktan sonra Gunsei'nin Nari'yi eski gruplarına eklemiş olduğunu görünce şaşkınlıktan dilini yutacaktı. Bu nasıl mümkün olmuştu? Gunsei ile olan irtibatı o kadar kesik ve zayıftı ki, bir daha asla bir araya gelemeyeceklerine emin olmuştu Nari. Fakat şimdi gördüğü şeye bakılırsa Gunsei onunla hemfikir değildi.
Gruba girdi ve okunmamış mesajları inceledi bir süre. Hepsi ona beklenmedik şekilde güzel ve şakacı, eskiden olduğu gibi samimi şeyler yazmıştı. Nari hala tam anlamıyla kurtulamadığı bu yalnızlık boşluğunun içinde bir anda mutlu hissetmişti. Özellikle canını en fazla yakan Chae Yong'un yazdıkları inanılmaz derecede güzeldi. İnsanların duygusal açıdan en zayıf oldukları anda tutunacakları tek dalın ilişkiler olması belki de bu felakette en önemli sebeplerden biriydi. Eğer Nari Hoseok'un bir hafta önceki aramasına dönseydi ya da Yuna ile buluşmayı kabul etseydi böyle yalnız hissetmeyip Gunsei'nin mesajlarına da aldanmayacaktı. Fakat olmuştu işte. Nari tebessüm ederek okumuştu mesajları, aciz hissetse de şefkate ihtiyacı vardı.
O mesajları okuduktan sonra Chae Yong ve Jimin görüntülü aradı. Tereddüt etse de aramayı kabul etti ve sosyal medya dışında günlerdir görmediği ikiliyle karşılaştı. Chae Yong'un üzerinde siyah penye bir askılı, gözlerinde de dışarıda olduğu için siyah köşeli bir güneş gözlüğü vardı. Yanındaki Jimin ise yaz tatili olmasını fırsat bilip saçlarını turuncuya boyatmış, bu enteresan rengi büyük bir ustalıkla kaldırabilmişti. O da güneş gözlüğünü saçlarına taç etmişti. İkisi de kocaman gülümsüyordu.
"Hey Nari!" diye neşeyle seslendi Chae Yong. "Nasılsın görüşmeyeli?"
"Selam Nari-ah~"
"Merhaba çocuklar." diyen Nari biraz gergin hissediyordu ama onların neşesi bir nebze de olsa rahatlatmıştı. "İyiyim, siz?"
İkisi de aynı neşeyle, "İyiyiz ama hava çok sıcak!" diye isyan etti. "Belki erken çıkarsak güneşten etkilenmeyiz sandık ama yanılmışız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seven liars | bts
FanficTebrikler, artık yedi yalancının ekip biçtiği ve kilit vurduklarını sandığı o tarlanın davetsiz misafiri sizsiniz. Tırnaklarına çamur dolmuş bu oyunbazların karanlık dünyasına hoş geldiniz. ©jisakura | Haziran 2018