little thinks

220 9 4
                                    

های گایز . من یه چند تا حرف دارم برا گفتن برای همین خواهشا اینو بخونید .
موضوع اول .
اول از همه من از دو سه نفر که همیشه حمایتم میکنن باید یه تشکر جانانه بکنم واقعا ازشون ممنونم همیشه و همه جا حمایتم میکنید ولی به کنار این دو سه نفر واقعا ووت ها و کامنتا کمه . من خودم به شخصه دوست دارم همه چی با برنامه ریزی و دقیق پیش بره ولی بخاطر این که شما حمایتم نمیکنین منم دیر میزارم . میدونم که همه نباید از داستان من خوششون بیاد چون در هر صورت من یه دختر نوجوونم  و یه نویسنده معروف مجرب نیستم ولی حداقل کامنت بزارید و نقات ضعفمو بگید تا منم بتونم اونا رو تصحیح کنم یه داستان بهتر در اختیار شما بزارم . اگه ووت ها کامنت ها به میزانی باشه که من حداقل بفهم سه چهار نفر از داستان خوششون اومده و یا حداقل بفهمم تو داستان سه چهار تا نقص دارم که بهشون دقت نکردم ، قول میدم روزای یکشنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه و جمعه آپ کنم . لطفا به منم حق بدید حس میکنم کسی داستان منو نمیخونه چون عملا نه کسی دوسش داره نه کسی ازش ایراد میگیره .
موضوع دوم .
من دوستمم این داستانو میخونه و خب در آخر منو مسخره بخاطر طرز نوشتن دایانا میکنه . اسم من اصلا دایانا نیست و دنیاعه ولی از وقتی درباره اون زن شاهزاده انگلستان به اسم دایانا (پرنسس دایانا)شنیدم ، تصمیم گرفتم کنار امضام، اکانتام و اسم مستعارمو اصلا همه جا اسم  دایانا رو به کار ببرم ولی از اونجایی که من علاقه ندارم مثل بقیه باشم بجایdiana که معنی همون دایانا رو میده بنویسمdaiana .پس فکر نکنین بی سواد یا همچین چیزیم و الان اینجوری خیال خودمو راحت کردم چون نمیخوام شما در موردم بد فکر کنید .
عذر میخوام وقتتونو گرفتم و زیاد حرف زدم.با تمام وجود دوستون دارم .
You are my esprance stars in the mittle of the night💕

past tomarrow{+18}Where stories live. Discover now