OKYANUS MAVİSİ 12

45 10 8
                                    

İyi okumalar 💞💞💞

     Aklım hala o kadında. Kimki o kadın? ya da neden gizli numara o kadını arıyor? ya da annem neden o kadınla buluşuyor? Beynim artık kavruluyor.

    Şu an kendi mantığımla düşündüğümde esmaya olanları olaylar çok büyümediği sürece anlatamazdım. Canere hiç anlatamam. Zaten bir tuhaf. Çok cıvık! insan biraz ciddi olur yani! Neyse! Tek ihtimal kalıyor Bay Gizli numaracık.

    Hem o da benimle aynı şeyleri araştırıyor yani belki de benden daha çok şey biliyordur. Ona ihtiyacım var ve ben onunla olacağım. Zaten ne kadar gizli numara desemde en fazla ne kadar tehlikeli olabilir ki? O da benim gibi insandır herhalde? Saçmalama arya tabiki insan! Yok mamut!

   Aptalca düşüncelerime dur diyerek şu ana kadar yazılan iki notu da kullanmadığım kahverengi minik sandığa koydum.Eğer gizli numarayada bu şekilde notlar geliyorsa bu notları çok belki onunla paylaşırdım değil mi?

     Numara? NUMARA! Vallahi şimdi yaktım çıranı gizli numara Lan! Aptal arya!Hemen telefonumdan whatsappa girdim ve numarayı aradım. Çalıyor evet ama açılmıyor. Oha be! Bildiğin gizli numaranın numarasını öğrendim.

      Derken telefonumun çalmaya başlamasıyla numara olmadığını gördüm ve aramayı cevaplandırarak telefonu kulağıma götürdüm. “ Vallahi bu kadar akılsız olmanı beklemiyordum arya. Sence numaramı o kadar kolay öğrenebilecek misin?"dedi gülerek.

    “ Tamam da o zaman kimin telefonu? Telefon koleksiyonu falan mı yapıyorsun?" dedim alayla.“ Sokakta birinden rica ettiğinde telefonunu iki saatliğine yanında kullanmak pek zor olmuyor."dedi. İnandım mı sizce? Hayır. Kim verir ki? Kimse

    “ Hangi dünyada yaşıyon gizli? Kimse vermez." Dedim kendimden emin bir tonda.“ Bu devirde herkes cüzdanla geziyor aryacığım! Yani o cüzdanı Doldurursan eğer
öyle bir izin veriyorlar ki!"dedi. İnandım mı sizce? Evet.“ Tamam be!" diyerek telefonu yüzüne kapattım.

    En son kayrayla gitmiştik bir kitapçıya ve tam 7 tane roman almıştık. İkimizde kitap kurdu olunca tabii.Hapharika oluyordu... Şimdi ise kitaplığımda onunla aldığımız ve önce bitirenin kazanacağı bir yarışmaya girdiğimiz kitabı aldım elime.Belki kazanan belli olmayacaktı ama yinede bu kitabı bitirip kayraya anlatacaktım. Ziyaretine gittiğimde,mezarının başıucunda...

    Bugün okuyabilirdim.Kitabı alarak yatağımda rahat bir pozisyon alarak kitap okudum. Saatlerce...

                                    ***


    Kapının çalmasıyla başımı kaldırdım ve gir dedim. Hatice ablaydı gelen. Kitap okumaktan boynum çok hafif ağrıyordu ama konu kitapsa can fena!

    “ Arya,kızım yemek vakti geldi istersen in aşağı." dedi. Karnım pek aç olmadığından “ Hayır inmeyeceğim hatice abla" dedim. Hatice abla hızla yaklaştı ve saçımı okşamaya başladı. Birden gelince ilk korktum ama sonra başımı okşuyacağını anlayınca rahatladım. “ Arya,yavrum... hasta olursun ama sonra..." dedi hüzünlü bir sesle. Allah Allah,tuhaftı...

     “Yok hatice abla sen meraklanma benim için!" dedim ellerimi sağa sola sallarken.Bir süre bana baktıktan sonra tamam dercesine başını salladı ve odamdan çıktı.

        500 sayfayı geçen kitabın üç yüz küsürünü okumuştum. Kalanını Esille buluşmadan önce sabahta okuyabilirdim.Zaten saat dokuza geliyordu. Ne yani dört saattir kitap okuyorum neredeyse.Kitabı kitaplıktan aldığım yere bıraktım. Belki biraz bahçede dolanacak ve ardından geri gelip yatacaktım.

OKYANUS MAVİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin