İyi okumalar 💙
Alarmın sesiyle yastığıma biraz daha sarıldım.İki kelimeyle durumu özetleyebilirim kalkmak istemiyorum. Zaten kim sabahın yedisinde kalkmak ister ki?
Bir süre daha yatakta durduktan sonra bugün okula gidip rezil olma duygusuyla tanışmamak için istemeye
istemeye de olsa hazırlanmak üzere kalktım.Öncelikle banyoya gittim ve bir kaç temel ihtiyacımı giderdikten sonra dolabımın karşısına geçtim. Babamla okul kaydım için gittiğimizde okul kıyafetinin olmadığını öğrenmiştim.
Dolaptan siyah bir pantolon ile siyah bol bir tişört çıkardım ve üzerini giyindim. Saçlarımı gelişi güzel bir şekilde topladıktan sonra hızlı bir şekilde aynada kendime baktım.O an fark ettim ki gözlerim az da olsa şişmişti ama makyaj vesaire sevmedigim için ve uzaktan bakıldığında çok ta belli olmayacağını düşündüğümden telefonumla kulaklığımı çantama koyup aşağıya indim.
Kahvaltıda herkes vardı. Büyük ihtimalle okula babamla gidecektim. Babamla gitmek istemiyordum! Yürümeyi seviyordum bu yüzden yürümek istiyordum. Bu konuyu babama daha sonra söylemeye karar vererek masaya oturup " günaydın"dedim.
Annem ve babamında bana günaydın demesi ve babamın beni okula bırakacağını söylemesi dışında pek konuşmadık.
yemeğimi yedikten sonra babama söyleyip bahçeye çıktım ve arabaya doğru yürümeye başladım.Eski okulumda çoğu kişiyi tanır anlaşamasamda konuşurdum fakat nedenini bilmiyorum ama bu okulda pek bir arkadaş edinmek istemiyordum .
Babam gelince arabaya binip çalıştırdı. Bende bugünün iyi geçmesini dileyerek dışarıyı izlemeye başladım.
Yaklaşık on beş- yirmi dakika sonra okula gelmiştik. Öyle aman aman şeklinde bir büyüklüğü yoktu ama çok küçükte değildi.
Arabadan indim tam gidecektim ki babam " kızım, okulda başarılar çıkışta beni ararsan seni almaya gelirim"dedi.
Bende tebessüm ederek ya da kendimi tebessüm etmeye zorlayarak " sağol baba, ararım çıkınca. Görüşürüz" dedim ve cevap vermesine fırsat vermeden yürümeye başladım.
Bahçeye girdiğimde herkesin gruplaşa takıldığını gördüm ve boş banka oturdum. Çoğu kişi çok abartılı giyinmişti.Aman allahım! Bir kız saçlarına küçük kızların taktığı tokadan takmış üzerineyse siyah bir elbise giymişti.
Büyük ihtimal istiklal marşı falan okunacaktı çünkü bugün pazartesi. Herkes okula girdikten sonra müdürün odasına gidecek ve sınıfımla ders programını öğrenip sınıfıma gidecektim .
Bir süre sonra sıkıldığımı fark ettim ve telefonumda oyalanmaya başladım. Bildirim olmadığını görüp fotoğraflarıma bakmaya karar verdim. Yine ordaydı. Kayra... Kampa giderken video çekmiştim. O gün ne yapacağımızla ilgili konuşuyorduk videoda. Kaza geçireceğimizden habersiz bir şekilde...
Yaklaşık yirmi dakika sonra herkes içeri girmişti. Bende telefonumu çantama koydum ve okula girdim. Kayıt için okula geldiğimden müdürün odasını biliyordum.
Merdivenleri çıktıktan sonra sola döndüm ve üzerinde müdür yazan kapıya ilerledim. Kapıyı iki kez hafifçe tıklatıp içeri girdim.
Müdür beni görünce elinde doldurmakta olduğu dosyayı bıraktı ve bana döndü. Parmağıyla beni işaret ederek " aryaydı değil mi ? " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKYANUS MAVİSİ
General FictionAyakta duramıyor ve titriyordum. kurumuş boğazımı temizledim ve avazım çıktığı kadar bağırmaya başladım. " Kayra... biliyorum yoksun.Şimdi görüyor musun beni? Duyuyor musun sesimi? hissediyor musun hissettiklerimi? peki Özlüyor musun sende ben...