İyi okumalar..💞
Kahvaltımı yaptıktan sonra annemden izin isteyerek odama geçmiştim. Galiba yalnız kalmak istiyordum bu yüzden kitaplığımın önünde durarak 1,5 aya yakındır okuyamadığım kitabı alıp okunmaya başladım.
Kayra da bana kitabın içine not bıraktığını ve doğum gününden önce bakmamamı söylemişti. Kayra öldükten sonra ailesi odasına kimseyi sokmamış ve eşyaların hiç birini çöle atmamıştı.
Büşra teyzenin beni o odaya alacağını düşünüyorum. Gerçi gerekirse gizlice girip bile alabilirdi kitabı.
Bir notta ne yazıyor olabilirdi ki en fazla? Ya da kayra neden bu kadar önemsiyordu olabilir? Anlamıyordum ve galiba anlamayacaktım.
Bu yüzden beklemekten başka hiç bir şansım yoktu. Doğum günüm 15 ocaktı. Yani doğum günüme daha çok vardı.Bu düşünceleri aklımdan çıkarmaya çalışarak kendimi okuduğum kitaba vermeye çalıştım. Kitapta bir kadın vardı eşiyle durmadan tartışan ve hiç anlaşamayan. Yine tartıştıkları ve adamın evden kapıyı çarparak çıktığı bir gün adam trafik kazası geçirmiş ve yoğun bakıma alınmıştı. E tabi kadın bu olayı duyunca kahrından kendinden geçiyor ve orada bayılıyor. Adamın 2 defa kalbi durmasına rağmen tam 1,5 ay ölüm kalım savaşı veriyor ve sonunda bu savaşı kazanıyor. Kitapta şu an okuduğum kısımda kadın ile adam gayet mutlu bir şekilde yaşamlarını sürdürüyorlar.
Ve aylar sonra başladığım kitabı bitirmiştim. Aslında bende bir kaç hikaye yazıyordum. Ama benim yazdığım hikâyeler sadece zaman geçirmek içindi.
Yataktan kalkıp kitabı aldığım yere koyduktan sonra telefonumu çıkarıp saate baktım ve saatin biri geçtiğini gördüm. Kitap okurken zaman nede hızlı geçiyordu öyle değil mi?
Canım sıkılıyordu.Yatağıma oturup telefonda bir saat kadar oyalandıktan sonra aklıma gelen anıyla gözlerimi kapattım ve düşünmeye başladım.
Kayra ölmeden önce son Cumartesiydi. Planımızı te perşembe akşamından yapmıştık bu yüzden sabah yedide kalkmış ve dolabımın karşısına geçip ' bugün ne giysem?' diye düşünmeye başlamıştım bile.
Bir süre dolabıma baktıktan sonra elime kot pantolonumu ve göbeğimin tam üzerinde biten beyaz tişörtü giyip saçlarımı at kuyruğu yapmıştım. Hafif bir makyajdan sonra hazır olduğuma karar vererek kayrayı aramıştım.
Kayra: efendim bitanem
Ben: kayra neredesin ? , ne zaman geleceksin? Ben hazırlandım seni bekliyorum.
Kayra: ah tamam biraz trafik var o yüzden gelemedim on beş dakikaya oradayım. Sen ne ara hazırlandın yağ(!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKYANUS MAVİSİ
Fiksi UmumAyakta duramıyor ve titriyordum. kurumuş boğazımı temizledim ve avazım çıktığı kadar bağırmaya başladım. " Kayra... biliyorum yoksun.Şimdi görüyor musun beni? Duyuyor musun sesimi? hissediyor musun hissettiklerimi? peki Özlüyor musun sende ben...