#Giriş#

612K 16.8K 4.4K
                                    

Başlamadan önce;

Eleştiri, bir konu hakkında olumlu ve olumsuz düşüncelerinizi beyan etmenizdir. Bir konu hakkında yorum yapıyor ve o konuyu geliştirip o konu hakkında yeni bilgiler katarak başka bir yöne çekiyorsanız eleştiri yapıyorsunuzdur.

Eleştiri, sadece olumsuz şekilde yapılmaz olumlu şekillerde de yapılır. Eleştiri bir konu hakkında olumlu, faydalı bir amaca ulaşmak için yapılır. Var olunan yanlışlar karşısında ya da zıt düşüncelere karşı eleştiri yapılarak o konunun iyileştirilmesi ve faydalı olması amaçlanır.



Elimdeki lolipopu dişlerimle kırarak yemeye çalışırken bir yandan da arsızca, bir yıldır peşinde koştuğum platoniğim Uğur'u kesiyordum. Tam çaprazımdaki bankta arkadaşlarıyla beraber konuşup gülüşüyordu. Ama bir türlü benim oturduğum tarafa bakmıyordu. Dudaklarımı büzdüm. Beni fark etmesini sağlamam gerekiyordu. Buraya bakması gerekti!

''Pişt! Boş musun yavru?''

Arkamdan gelen sesle beraber yerimde hopladım. Kendimi fena halde Uğur'u kesmeye adamıştım ki, korkmuştum. Sese dönmek için baktığımda biriciğim, en iyi arkadaşım, aşkım, birtanem-bu liste uzar gider- Sırma'yla karşılaştım. Gülerek bana bakıyordu.

Göz kırparak, ''Sana her zaman boşum, güzelim,''dedim. Çevik bir hareketle kaldırımın üstünden atlayıp banka oturdu. Ben yapmaya kalkışsam kesinlikle yere çakılırdım.

''Niye bana haber vermedin? Gelir beraber keserdik uğursuzu.''

''Ya Sırma! Deme öyle!''

Yüzünü buruşturdu. Kendisi Uğur'dan pek hoşlanmazdı. Onu çok burnu havada ve soğuk bulurdu. Ama aslında öyle değildi. Tamam soğuktu, kabul. Ancak burnu havada değildi. O çok iyi bir insandı.

Kolumu dürtükleyerek, ''Bak ne diyeceğim. İşletsene sen şunu,''dedi. Nasıl yani?

''Anlamadım?''

''Gel, gel. Ben sana anlatacağım.''

Babasının Kızı|Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin