Bin bir güçlükle aldığım yeni hattı eski telefonuma takıp hiç beklemeden Uğur'a mesaj attım. Numarasını okul çıkışı öğrenci işlerinden almıştım. En azından numara alma kısmı kolaydı.
0534*******:Hey, selam!
Cevap gelmesini beklerken heyecanla dudaklarımı dişlemeye başladım.
Artık Çevrimiçiydi.
Uğur: Sen kimsin?
Eveet! Yazmıştı! Yerimde tepinerek ona cevap yazmaya başladım.
0534*******: Bir arkadaş diyelim?
Uğur yazıyor...
Yazıyor ifadesini görmemle bir çığlık attım. Sevdiğim çocukla konuşuyordum be!
Uğur: İnsanlar tanıdıklarıyla arkadaş olurlar. Ve ben seni tanımıyorum.
0534*******: Tamam, tanışalım o zaman?
Uğur: Belki istemiyorum?
0534*******: Belki ben istiyorum?
Uğur: İstersen kendine uğraşacak başka biri bul. Dershaneden geldim ve inanılmaz yorgunum. Şimdi, son kez bir şey yaz ve bir daha bana mesaj atma.
0534*******: Seni seviyorum.
(Görüldü.)
Uygulamadan hemen çıkıp telefonu kapattım. Bugünlük bu kadar konuşma onun için yeterliydi. Asıl yarından sonra benden kaçabilecek miydi acaba?
*******
Uğur'la olan konuşmamızdan sonra odamda çılgınca dans etmeye başladım. Ama sonra bu yeterli gelmedi ve biraz daha eğlenmenin kimseye zararı olmayacağını düşündüm. Sinsice sırıtarak hemen odamın yanındaki odanın kapısını açıp içeri daldım.
''Ablan star yakışıklı!''
Enis Acar-kendisi ikizim olur-yattığı yataktan bana ters ters bakarken hiç de sevimli durmuyordu. Normalde kızlar onu çok beğenirdi. Ama eminim ki bu halini görseler arkalarına bakmadan kaçarlardı.
''Birincisi, sen benim ablam değilsin. Ben senin abinim. İkincisi, neden odama gelip bi' taraflarını yırtıyorsun? Üçüncüsü ve bu son, ne var?!''
Ona, 'aptal mısın?'bakışları attım. ''Alt tarafı beş dakika var aramızda. Çok abartma istersen.''
Beni takmayarak, ''Ne istiyorsun?''diye sorusunu yineledi. Otuz iki dişimi göstererek sırıttım.
''Hep birlikte lunaparka gidelim mi? Lütfeeeen, çok mutluyum bugün!''
Birkaç dakika düşünüp, ''Tamam,''dedi. Bu kadar çabuk kabul etmesini beklemiyordum ama irdelemedim. Ellerimi birbirine çırptım ve ''Hemen hazırlanıyorum!''diyerek odadan uçtum.
********
Not: ENİS ACAR, ERKEK. Ve kendisi Nilperi Arca'nın (ana karakterimiz) ikizi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babasının Kızı|Yarı Texting
Short Story''Bön bön çocuğu izleyeceğine yemeğini ye.'' ''Seni mi izlememi tercih ederdin?'' iğnelemem ona koymamış olacak ki, çapkınca sırıttı. ''Kusura bakma, çilli. Tipim değilsin.'' ''Bana diyene bak! Seni gidi aptal çam yarması!'' Sandalyesinden kalkmadan...