До Юнги.
Да, псевдонимът звучи като нещо друго, което е важно за мен..
Не разбираш, нали?
Естествено, че не разбираш...
А си мислех, че си различен...
Може би ще е по-добре да спра да ти пиша.
Lund.
━━━━━━━ ● ━━━━━━━
Юнги бе потресен от писмото. Какво се бе объркало? Какво бе казал?
Трябваше да оправи грешката си и то бързо.
Взе тефтера си и започна да пише трескаво. Почерка му бе още по-нечетлив заради треперещите му ръце.
━━━━━━━ ● ━━━━━━━
До Lund.
Недей.
Не спирай да пишеш...
Не осъзнавах, че си се обърнал към мен, защото познавам самотата и бих могъл да ти правя своеобразна компания, без да те критикувам.
Не исках да те оскърбя. Нито да изглежда сякаш не зачитам думите ти и не те "изслушвам".
Позволи ми да се реванширам.
Юнги.
━━━━━━━ ● ━━━━━━━
Пребледняло, момчето скъса листа от тефтера и го занесе долу. За съжаление, трябваше да изчака, докато Аря отиде до склада, за да потърси желаната от клиента книга, за да остави незабелязано писмото си.
Качи се отново в стаята си и започна да преглежда писмата от Lund. Имаше хубав почерк. Сбит, фин, а опашчиците на буквите бяха изящно изписани. Сякаш момчето не пишеше, а рисуваше.
Привечер рязкото отваряне на вратата на стаята стресна Мин, който довършаше текста на песента.
- Мин Юнги! - Извика Аря. - По-добре да си готов, защото повече няма да чакам, а ще оставя Ми На да ти отпори ушите! - Посочи момичето до себе си.
Ми На бе на възрастта на Юнги. Кичурите коса стигнаха раменете ѝ. Кестенявото в косата ѝ преминаваше в меко розово по краищата. Ми На бе вокалист и бас на групата, която тримата бяха сформирали преди години. Юнги си изкарваше яда върху барабаните, а Аря отговаряше за електрическата китара.
Юнги все още бе първа година в гимназията, когато Diphylleia Grayi изнесе първото си шоу на училищното шоу за таланти. След това бяха започнали да изнасят своеобразни концерти в клубове, а на летните рок фестивали подгряваха сцената за големите групи.
Имаха добра музикална кариера, но Юнги предпочиташе да стои в сянка. Носеше маски и прикриваше типичния за него сребърен цвят на косата си със спрей.
Много малко хора знаеха, че всъщност той е мистериозният барабанист на групата.
- Още мъничко. Сменям някои неща. Искам пак да чуя инструментала, за да видя дали текста ще пасне.
Момичетата настроиха китарите и не след дълго в стаята се разнесе приятната мелодия на новото им парче.
- Аря, ще трябва да съкратиш леко солото си. - Уведоми я Мин.
- Моля?! Знаеш ли колко време ми отне да го напиша?! - Изписка момичето с океанската коса. - Няма шанс!
- Песента става прекалено дълга! - Възпротиви се среброкосото момче.
- Не може ли просто да видим как ще стане по този начин?! - Намеси се Ми На.
Избухна голям спор. Така ставаше на всяка една репетиция на групата.
Няколко минути по-късно Юнги бе зад барабаните. Нямаше следа от спора.
Почука палките една о друга.
- Раз, два, три, четири!
YOU ARE READING
ᴛʜᴇ ʟᴇᴛᴛᴇʀ ɪs ᴍʏ ᴠᴏɪᴄᴇ / ʏᴏᴏɴᴍɪɴ /
Short StoryКорица @angelwithdevilsmile Джимин и Юнги са момчета, които принадлежат на два коренно различни свята. Юнги е студен и резервиран към хората около себе си с изключение на странния непознат, с когото си разменят писма, а Чим е свит и тих. Единственат...