До Юнги.
Тогава внимавай как се прибираш нощем, мон ами.
Не мисля, че бих се вписал там. (Крие колекцията от сребърни колове под леглото.) Какво те кара да мислиш така?
И твоя почерк не е цветущ, мога да ти кажа! Твоите "н" , "п" и "и" са толкова еднакви, че едва разчитам какво си написал!
Значи ти е било любопитно да разбереш повече за този непознат Lund, който ти пише, а? Приемам загадката ти, но в отговор отправям нова. Защо съм избрал неговия псевдоним?
Нека видим. Взимайки предвид бодливият ти характер, се колебая между две песни.
Broken и Rx Luv.
Но клоня повече към Broken. Прав ли съм?
Имам въпрос към теб. Какво би направил, ако никой не слуша какво казваш?
Lund.
━━━━━━━ ● ━━━━━━━
Драги, Lund.
Ще се радвам да се засечем късно нощем. Кой знае как би се развила ситуацията? Кой от двама ни ще вика за помощ?
В роман пълен със странни птици ти би бил най-голямата. Кой друг би използвал писма и книги за пощенска кутия?! Днешната младеж би използвала някоя социална мрежа и фалшив профил. И естествено, че искам да науча повече. Направи го невъзможно да не се заинтригувам.
Не е имало за кого да се упражнявам да пиша красиво. Аз си разчитам и това е от значение.
Избрал си неговият псевдоним, защото изразява емоционалната ти болка? Защото ти е любимият артист?
Всъщност си далеч от истината. Не е нито една от двете песни.
Ако никой не ме слушаше, просто нямаше да говоря. Това беше моето решение. Слушам сам себе си. Защото знам, че друг не би изслушал това, което тежи на душата ми.
Справям се сам.
Една от причините да не допускам други хора около себе си.
Юнги.
━━━━━━━ ● ━━━━━━━
До Юнги.
Добре, господине драги, приемам да потанцувам с дявола на бледа лунна светлина.
Предпочитам да съм оригинален в методите си на запознанство. Би било много по-скучно, ако цялата картинка беше в чат, нали? Просто щеше да игнорираш съобщението ми. А с писмото стана много по-трудно това да се случи.
Една от хипотезите ти е права. Нямам такова нещо като любим артист. Има и нещо друго. В самият псевдоним.
Щом не е нито една от тези две песни, тогава третото ми предположение е Addict. Ако ли не е тази, се предавам.
Хах... Предполагам, че и аз това ще направя. Все пак единственият човек, който ще остане докрай с мен съм самият аз.
Просто понякога става толкова самотно да слушаш само себе си. Да искаш да кажеш нещо, каквото и да било, но света да остава глух за думите ти.
Понякога не ти ли става самотно?
Не ти ли омръзва да се справяш сам с всичко това?
Lund.
━━━━━━━ ● ━━━━━━━
Познайте кой се събуди тази прекрасна сутрин с мисълта, че е неделя, за да получи мини инфаркт.
Да, аз бях.
Вашата безотговорна авторка.
И, да, това е моят начин да се извиня за забавянето.
- Shadow
━━━━━━━ ● ━━━━━━━
ESTÁS LEYENDO
ᴛʜᴇ ʟᴇᴛᴛᴇʀ ɪs ᴍʏ ᴠᴏɪᴄᴇ / ʏᴏᴏɴᴍɪɴ /
Historia CortaКорица @angelwithdevilsmile Джимин и Юнги са момчета, които принадлежат на два коренно различни свята. Юнги е студен и резервиран към хората около себе си с изключение на странния непознат, с когото си разменят писма, а Чим е свит и тих. Единственат...