ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ᴛᴇɴ

110 25 1
                                    

Концерта бе в разгара си. Енергията на публиката и бандата вибрираше във въздуха. Всички танцуваха, пееха с групата и се забавляваха. Наоколо се лееха чаши с алкохол. Аря и Ми На пръскаха публиката с вода.

Винаги бе така.

Зад тях Юнги раздаваше страстта си върху барабаните. Влагаше всяка емоция в сегашния момент. Макар да бе пред толкова много хора, това бе интимен за него момент.

Когато ставаше въпрос за изпълнение и музика, тримата сякаш се сливаха в пълна хармония.

Е... Като изключим репетициите.

За финал изпълниха новата си песен и взривиха тълпата.

- Очаквайте изненади в скоро време. - Каза закачливо Аря и намигна на публиката.

Заради тази ѝ игрива природа на Юнги често му се налагше да гони обожатели. Момичето се забавляваше с нелепите сцени, разиграващи се пред книжарницата.

Тримата идиоти, както често ги наричаха близките им, се звърнаха зад сцената, където все още ги чакаше Джимин.

Момчето седеше и четеше, пазейки вещите им, както бе обещал. Вокалистката застана пред него и с усмивка му предаде случилото се. Парк кимаше с усмивка.

На младежите им се наложи да почакат известно време, докато могат да приберат оборудването си в колата на господин Мин, който ги чакаше отвън.

- Време е за купон! - Извика ентусиазирано Аря.

- Познайте кой запази маса в "Харви"! - Усмихна се, доволна от себе си, Ми На. - Аря, носиш ли фалшивата лична карта, нали?

Момичето я показа и се усмихна кокетно.

- Но ти си човека, който ще е само на две чаши тази вечер. - Отвърна брат ѝ, карайки я да посърне.

- Но... Искам... - Направи мили очи.

- Длъжна си ми за струните. - Отвърна Мин. - Пък и ми се пие тази нощ.

- Добре, добре..

"Харви" бе обикновен клуб. Нищо впечатляващо. Бар, светлини, ужасна музика, която се чува още две пресечки преди клуба, и алкохол менте в комбинация с отвратителни хора.

Когато имаха нова песен, винаги я отпразнуваха тук. Винаги един оставаше трезвен, за да прибере другите двама до книжарницата.

ᴛʜᴇ ʟᴇᴛᴛᴇʀ ɪs ᴍʏ ᴠᴏɪᴄᴇ / ʏᴏᴏɴᴍɪɴ /Where stories live. Discover now