ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ᴛᴡᴇɴᴛʏ ᴛʜʀᴇᴇ

79 19 4
                                    

Джимин седеше в алкова на прозореца си. Пиеше чай, както обикновено, от чашата с луните.

Горски плодове и нотка мента.

Навън валеше пороен дъжд. Момчето бе увило ръце около топлата чаша и слушаше едва доловимия за него звук на разбиващите се в земята капки.

Някак си тяхната агония успокояваше глухото момче.

Чим отвори прозореца и подаде бледата си ръка навън. Лека усмивка се появи върху лицето на момчето при нежната ласка на дъжда.

Джимин мислеше за капките. Колко ли болеше да живееш толкова кратък, красив и трагичен живот? Да паднеш от стотици метри и да дадеш същността си, за да може да живеят други. И частица от теб да се прероди с тях.

Искаше му се да можеше да живее толкова благородно.

Вратата се отвори, нарушавайки крехкия, замрял мир на стаята. Парк усети въздушното течение и се обърна. Вътре влезе бащата на Джимин. Мъжът направи няколко знака.

Момчето поклати глава и отвърна много по-спокойно от него.

Мъжът направи няколко знака, които накараха Чим да сведе глава и да кимне.

След това остана сам.

Пороя навън се превърна в истинска буря. Светкавици и гръмотевици разкъсаха небето.

Много малко делеше разрушението от сътворяването.

Всичко се въртеше в огромен кръговрат. Каквото идваше, също си отиваше.

Всяко същество, растение или предмет имаше давност.

Както и слънцето, което даваше живот на тази земя.

Всеки живот бе само момолетна частица пред него.

Джимин бе разбрал това със смъртта на майка си. Така и не се бяха сдобрили.

Парк бе осъзнал, че няма време за спорове или вражди. Колкото и време да му се струваше, че има, то бе крайно недостатъчно. Нямаше да остави нещата толкова счупени.

Особено с Юнги.

Именно той бе причината Мин да пострада така.

Ако не бе той, може би сега Юнги щеше да е съвсем различен, много по-пълноценен човек. Когато се сетеше за всички възможности, в очите му избиваха сълзи.

Поне можеше да му бъде приятел. Дори другото момче да не го търсеше и да имаше чувството, че се натрапва.

Какво повече можеше да направи?

Таеше всичко и чакаше.

Подходящият момент щеше да дойде.

Получи съобщение.

Беше от Ми На.

"Юнги изчезна. С Аря имаме подозрения къде може да е. Идваш ли?"

"Няма нужда да питаш. До десет минути ще съм пред книжарницата."

Въпреки ужасната буря навън, момчето се измъкна и тича до там с всички сили.

Аря бе взела ключовете от колата на баща си и ги бе дала на Ми На, която можеше да оправлява превозното средство.

- Какво става? - Попита със силно фъфлене момчето.

- Намерих го на пода в банята. Тъпака бе използвал всичката ми синя боя върху косата си. Развиках му се, а той отхвърча. Мислех си, че досега ще се върне, както обикновено, но не... Никакъв го няма. Вече се тревожа. Проверихме всички барове и места, на които се крие.

- Мислим, че е отишъл в лятната вила покрай езерото Чунгджу. - Допълни Ми На. - Няма да ни има поне ден - два. Дано това не е проблем.

Джимин поклати глава. Няма да е проблем, когато ставаше въпрос за Юнги.


━━━━━━━ ● ━━━━━━━

Та, ето я скицата на Аря.

Та, ето я скицата на Аря

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Представяхте ли си я по този начин?

- Shadow

━━━━━━━ ● ━━━━━━━

ᴛʜᴇ ʟᴇᴛᴛᴇʀ ɪs ᴍʏ ᴠᴏɪᴄᴇ / ʏᴏᴏɴᴍɪɴ /Donde viven las historias. Descúbrelo ahora