ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ sɪxᴛᴇᴇɴ

89 23 1
                                    

Юнги се прибра мокър, с тетрадката в ръка. Тръгна нагоре към стаята си, но майка му го спря.

- Мин Юнги! Директорът ми се обади! Как си могъл да направиш такова нещо?! - Викаше разстроено жената. Но се спря, защото видя, че момчето е цялото мокро. - Юнги? Защо си подгизнал? Станало-

- Скачах в тъпата река! Сега ме остави сам. - Извика момчето, без да се обръща към майка си.

Последва силен шамар.

- Преоблечи се. Излизаме веднага.

Минаха първо през банката. Юнги видя плика, който майка му носеше, и очите му се разшириха.

Двете жени стояха на разстояние. Госпожа Мин се покланяше и се извиняваше. Госпожа Парк я гледаше студено и наранено.

Майка му направи знак на Юнги да се приближи, но другата жена я спря. Искаше да говорят настрана.

Мин започна да се разхожда наоколо. Спъна се, когато видя Джимин да седи на една пейка и да се визира във водата на реката, дом на многобройните кои.

Брокатените шарани.

Парк не чу и не забеляза мнимият побойник.

- Съжалявам...

Шепот.

А искаше да е вик.

Нара намери сина си.

- Юнги, ще се наложи да си по-добър оттук нататък. - Жената се усмихна тъжно. Лекият вятър разбуди вълните на косата ѝ.

Момчето пое рязко дъх. Едната обица на майка му във формата на лилия, подарък от баща му, липсваше, а на нейно място от ухото ѝ капеше кръв.

По същия начин, по който капеше кръв от ухото на Джимин при последната кражба.

Парк бе преместен.

Юнги бе изолиран от другите и бе тормозен.

Момчето се чувстваше предадено от всички. Тези, на които трябваше да разчита, го бяха оставили да полети надолу в канарата.

Научи се да разчита само и единствено на себе си. Стана достатъчно силен, за да отвръща и да накара всички да се страхуват да му посегнат.

Охладня към света.

Намери съмишленици в книгите. Хората, с които говореше от време на време, не смяташе за приятели. Семейството му също бе изхвърлено зад бариерата на защита.

Така се стигна до пълната изолация на барабаниста.

━━━━━━━ ● ━━━━━━━

Последна бонус глава.

💙


- Shadow


━━━━━━━ ● ━━━━━━━

ᴛʜᴇ ʟᴇᴛᴛᴇʀ ɪs ᴍʏ ᴠᴏɪᴄᴇ / ʏᴏᴏɴᴍɪɴ /Donde viven las historias. Descúbrelo ahora