Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
Kızlarla birlikte evden çıktık sitenin girişine doğru giderken Akın abimi ve Nehir ablayı gördük.
Abi hayırdır inşallah nereye böyle?Akın: ben de aynısını size soracaktım siz nereye böyle?
Hiç abi. Klasik bizim alışveriş merkezine gidelim dedik. Biraz mağazaları dolaşacağız sonra da bowling oynayalım diyoruz.
Akın: iyi bakalım prenses eğlenin siz. İsterseniz ben götüreyim sizi gideceğiniz yere.
Abilerin bir tanesi çok güzel olurdu da biz biraz yürümek istiyoruz. Zaten havada güzel iyi gelir.
Akın: iyi o zaman gülüm sen öyle diyorsan öyle olsun.
Abim ve Nehir abla ile vedalaşıp yola koyulduk. Ağır ağır konuşa konuşa yürüyerek yaklaşık 30 dakika sonra alışveriş merkezine geldik. Bir kaç mağazaya girip dolaştık tabii girdiğimiz mağazalardan Duru her zaman ki gibi bir şeyler beğenip aldı.
Eda: Kızlar kitapçıya da girelim mi nolurrr?
Tabii ki Edacım ne dersiniz Duru ve Ilgın kitapçıya gidelim mi?
Ilgın: ya kızlar siz gidin ben bowling salonunun oradaki cafede beklerim sizi.
Tamam. Ilgın gelmek istemediğine emin misin?
Ilgın: Eminim. Pençe
Ilgın bowling salonuna doğru yol aldı. Bizde kitapçının yolunu tuttuk. Kitapçıya girdik Eda almak istediği kitapları aldı. Sonra Ilgın'ın yanına gittik. Biz Ilgın'ın yanına gittiğimizde çocuklar çoktan gelmişlerdi onlarla selamlaştık, bowling de nasıl gruplanacağımızı belirledik. Duru'nun dediği gibi kızlar erkeklere karşı oynamaya karar verdik ve oynamaya başladık. Dördüncü atışta biz kızlar 38 iken Arda'lar 32 idi.
7 - 8 dakika sonra oyun bitti ve tabii ki de biz kazandık. Oyuna başlamadan önce yemeğine girdiğimiz için iddiaya. Yemekleri Arda'lar ısmarlayacaklardı.Ilgın: Ee çocuklar yemekleri nerede yiyeceğiz ve ne yiyeceğiz.
Fatih: siz nerede yemek istersiniz ve ne yemek istersiniz.
Eda: Burger King'e gidelim mi ya ne dersiniz?
Olur. Eda, çok güzel olur hem de ne dersin Duru?
Duru: Olur. bana uyar çocuklar siz ne dersiniz?
Emre: Tamam o zaman istikamet Burger King.
Alışveriş Merkezinin en üst katına yemek alanlarının olduğu kısıma çıkıp yemek yiyeceğimiz yere geldik ve siparişlerimizi verdik. 5 - 10 dakika sonra siparişlerimiz geldi ve yemeye başladık. Yemeklerimizi yedikten sonra çocuklar hesabı ödedi.
Ilgın: Ee. Yemeklerimizi yediğimize göre. Sinemaya gidelim mi? Lütfen çok güzel bir aksiyon filmi gelmiş ona gidebiliriz.
Duru: A yok.
Eda: Ne yok Duru.
Duru: aksiyon filmi değil de şöyle dram filmine gitsek nasıl olur? Bence güzel olur. Hatta çok güzel bir dram filmi dün vizyona girdi ona gidebiliriz.
Emre: Kızlar ne konuşuyorsunuz öyle.
Hiç ya sinemaya gidelim mi diye konuşuyorlar bide hangi tür filme gidelim diye.
Emre: Hangi türe gideceksiniz peki?
Ilgın: Aksiyon...
Duru: Dram...
Emre: O ne öyle be bence macera filmine gidelim. Ne dersin Arda?
Arda: Yok be bence korku filmi daha güzel olur.
Kızlara ve çocuklara çaktırmadan Arda'nın duyacağı bir sesle Ardacım ben senin ne yapmaya çalıştığını çok iyi anladım ama yemezler. Korku filmine gidersek eğer aklındaki tuzağa düşmem aksine sen kendi tuzağına düşersin tatlım söyleyeyim.
Arda: demek öyle. yakalandım mı Pençe. Tamam pes sen kazandın.
Hah şöyle yola gel. Ben senin bildiğin kızlara benzemem.
Arda: Biliyorum. o yüzden aşık oldum ya sana zaten. Deyip yanağıma minik bir öpücük kondurdu.
Arda. Ne yapıyorsun. Utandım ama ben.
Buğra: Arda abicim sen ne yaptın.
Arda: Buğra sus kapa çeneni. Ayrıca da bir şey yapmadım ki alt tarafı sevgilimi öptüm.
Eda: Öhö öhö neeeee sevgilim mi? Ceren kız bu doğru mu?
e evet doğru.
Eda: Aşk olsun bizden saklanır mı bu haber yaa bize ne zaman söylemeyi düşünüyordun acaba. kırıldım sana şuan Ceren.
ya Edakuşum kırılma ama vallahi söyleyecektim fırsat olmadı. Neyse boş verelim şimdi bu konuyu. Eee hangi filme gidiyoruz karar nedir? Bakın ben diyorum ki Romantik Komedi güzel bir film var ona gidelim. Ne dersiniz?
Eda: Heh bir de Romantik Komedimiz eksikti. Ayyy yeter artık bu ne böyle ya başım ağrıdı burada Yok aksiyon filmi, yok dram filmi, yok korku, yok macera oylamaya açıyorum bu konuyu .
Buğra: Eda haklı bence de en güzeli oylama bu konuya el attığın iyi oldu Eda.
Eda: Evet aksiyon, macera filmi diyenler
Ilgın: ben
Emre: ben
Eda: Dram filmi diyenler . Tabisi ben
Duru: ben
Eda: romantik komedi filmi diyenler
Ceren: ben
Eda: korku filmi diyenler
Arda: ben
Buğra: ben
Fatih: benEda: oylamanın sonucuna göre Korku filmine gideceğiz maalesef ki...
Hep birlikte sinemaya doğru yürümeye başladık. Sinemaya gelince biletlerimizi , patlamış mısırlarımızı aldık ve sinema salonuna girdik filmin başlamasına 7 dakika vardı. Benim yanıma Arda oturdu. Eda ile Buğra, Ilgın ile Fatih, Emre ile de Duru yan yana oturdu. 7 dakika sonra film başladı.
Bölümü nasıl buldunuz?
İnstagram: edebiyatblog64