16.Bölüm

514 23 1
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. 


Sabah alarmın sesiyle uyandım banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra odama geri dönüp komodinin üzerinden telefonumu alıp mutfağa kahvaltı hazırlamaya indim. Mutfağa gelince ilk olarak çayı demledim. Sonra mıhlama yaptım. Masaya kahvaltılıkların hepsini hazırladıktan sonra kızlara seslendim.
Eda, Duru, Ilgın kızlar kahvaltı hazır hadi gelin mutfağa.

Eda: Kuzum. Günaydın. Oh mis gibi mıhlama kokuyor mıhlama mı yaptın?

Evet. Mıhlama yaptım. Eda dokunma... Ilgın ile Duru da gelsin öyle başlayalım.

Eda: Aman iyi be. Sadece bir parça ağzıma atsaydım çok güzel kokuyor ya.

Olmaz. Duru, Ilgın hadi kızlar ya kalkın artık yoksa bakın bu Eda bütün mıhlamayı bitirecek.

Duru: Mıhlama mı? Geldim kızlar geldim.

Duru hızını alamayıp mutfak balkonunun kapısına çarptı. Kızım bir sakin ol çok yaptım bitmez o iyi misin sen?

Duru: Kafamda kuşlar dönüyor.
Ve Duru bayılıyor. Duru Duru Duruuuuu kalk iyi misin Duruuu.
Eda kolanyayı getirsene.

Eda: Ta tamam hemen getiriyorum.

Eda kolonyayı almaya gitti ben de dolaptan limon kesip Duru'ya koklattım. Uzunca bir uğraştan sonra yani beş dakika sonra Duru yavaş yavaş kendine geldi.

Duru: Ne ne oldu bana?

Hızını alamayıp balkon kapısına çarptın sonrada bayıldın.

Duru: ben niye hı hızımı alamadım?

Mıhlamanın kokusunu duyunca dayanamadın koşarak girdin mutfağa. Neyse sen iyi misin şimdi?

Duru: İi iyiyim ya kahvaltı yapmak istiyorum.

Tamam. Gel tut elimi kaldırayım seni yerden. Duru bir şey söylemeyip elimi tuttu ve onu kaldırıp masaya sandalyeye oturttum.

Eda
-Ha. Ceren getirdim kolonyayı.

Geçmiş olsun Edacım.

Eda: Ya kolonyayı bulamadım da ondan geç bulup geldim. Ha bu arada bu kolonyanın Ilgın'ın odasında işi ne?

Kızım ne bileyim ben ne işi vardı.
Hadi geç otur kahvaltını yap ben şu mıhlamayı bir daha ısıtayım buz gibi oldu.

Eda: Tamam. Duru sen nasıl kendine geldin?

Limonla.

Eda: Limon mu?

Evet limon. Limonu kestim ve burnuna koklattım beş dakika sonra kendine geldi.

Eda: Hahaha.

Mıhlamayı ocakta ısıttıktan sonra masaya geri koydum ve kahvaltımızı yapmaya başladık. Ilgın kız kalksana ya.

Eda: Bana bırak ben onu nasıl kaldıracağımı biliyorum.

Eda, eline bir bardak su alıp Ilgın'ın odasına çıktı. Biz de arkasından çıktık Ilgın'ın yüzünün halini görmek istiyorduk.

Eda: Ilgıncım tatlım kalkıyor musun yoksa ben seni çok güzel bir şekilde uyandırayım mı? Ilgınnnnn kız kalksana. İyi o zaman Ilgın benden günah gitti. Suyu aldım ve Ilgın'ın yüzüne boca ettim.

Ilgın: Ne oluyor be. Ne biçim uyandırma şekli bu. Eda bittin sen kızım.

Valla Ilgıncım biz o kadar güzelce uyandırmaya çalıştık ama sen uyanmadın Eda da en sonunda bir bardak su döktü sana.

Çete Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin