15.Bölüm

573 29 0
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. 


Kızlara gözükmeden odama çıkmaya çalışıyordum ki ama
başaramadım. Eda'ya yakalandım.

Eda: Ceren. Neredeydin kuzum sen.

Eda. Bir yerde değildim.

Eda: Bu saate kadar neredeydin diyorum kuzum?

Ha bu saate kadar neredeydim. Arda'yla birlikteydim. Zavallımı yalnız bırakmışsınız o da çok sıkılmış beni aradı buluşalım mı bir şeyler yaparız dedi.

Eda: Hımm. Ne yaptınız peki?

Sana ne Eda sana ne. Ne yaptıysak yaptık. Dolaştık oldu mu?

Eda: Kuzum. Niye kızıyorsun ya. Sadece sordum. Aman iyi be bir daha sormam.

Tamam. Kuzum. Bağırmak istememiştim ben. Özür dilerim. Lunaparka gittik dönme dolaba binmiştik ama dönme dolap biz en yukarıda iken durdu ondan dolayı geç kaldım bu saatte gelebildim. İşte böyle oldu evet böyle oldu. Eda tatlım Edaaaaa!

Eda: Ha. Kızım siz ne yaşamışsınız öyle çok romantik.

Saçmalama Eda neresi romantik saatlerdir kaldık öylece diyorum. Ama evet birazcık romantik olabilir. Eda sana çok önemli bir şey söyleyeceğim. 

Eda: Nedir kuzum hemen söyle?

Biz Arda'yla bir aydır sevgiliyiz size söyleyecektim ama ne diyeceğinizi bilemedim biz de biraz zaman geçsin öyle söyleriz dedik.

Eda: Neeeeee! kızım çok sevindim zaten sizin sevgili olduğunuzu biliyordum yani anlamıştım.

Neeee! Kızım nasıl anladın ?

Eda: Gözlerinizden tatlım. Gözler asla yanılmaz. Ayrıca da birbirinize ettiğinizi ithaflar yani herkes anlardı sevgili olduğunuzu. 

Duru: Ne oluyor kızlar ya ne bağırıyorsunuz?

Eda: Duru. Bu Ceren var ya Arda ile sevgiliymiş.

Duru: Neeeee! Nasıl?

Eda: bir aydır sevgiliymiş bunlar bize şimdi söylüyorlar.

Duru: Aşk olsun Ceren. Ama ben biliyordum zaten anladıydım. 

Eda: Olmuş ya kızım.

Duru: Kızım çok sevindim ben anlamıştım zaten.

Sen nasıl anladın?

Duru: Gözlerinizden öyle derin derin bakıyorsunuz ki birbirinize böyle aşıklar gibi ben de o zaman anladım. Gözler asla yanılmaz.

Tamam. Kızlar ya konuyu kapatalım artık. Ee siz ne yaptınız bugün?

Duru: Kızım. Emre öyle bir sürpriz yaptı ki çok güzeldi.

Ne yaptı kız?

Duru: Şimdi hepiniz tek tek dağıldınız ya Emre de bana turuncu kafa hadi gidiyoruz dedi. Ben de nereye dedim. Sürpriz dedi. Gittik işte biz bununla Boğaziçi köprüsünün manzarasını gören bir yerde bu piknik örtüsünü sermiş üzerine de yiyecekleri koymuş etrafına da güller serpmiş . Ama çok romantikti kızlar neyse işte oraya daha gelmeden sahilde bisikletlere binip o şekilde gittik oraya. Sonra işte bu Duru ben seni ilk gördüğüm andan beri aklımdan çıkaramıyorum dedi. Bana ne yaptın sen dedi. Duru ben seni çok seviyorum benimle sevgili olur musun dedi ya ben tabi bir iki dakika öylece durmuşum sonra bu adımı seslenince Ha dedim. Emre ben de seni çok seviyorum tabi ki de sevgilin olurum dedim. Kızlar biz Emre ile sevgiliyiz.

Çok sevindim dörtlü takılırız artık.

Eda: sekizli demek istedin herhalde.

sekizli mi?

Eda: Evet sekizli Ilgın Fatih , ben ve Buğra.

Hadi. Kızım kabul ettin mi çıkma teklifini ee hani kabul etmem diyordun.

Eda: Evet. Öyle diyordum ama şimdi biz sen eve gittikten sonra kütüphaneye gittik neyse işte kütüphane de kitaplara bakıyoruz sonra bu çok romantik bir şiir okudu bana sonra da Eda benimle çıkar mısın dedi. Ama şiir öyle güzeldi ki Turgut Uyar'ın göğe bakma durağı şiiriydi biliyorsunuz ben Turgut uyar'ın şiirlerini çok seviyorum. Sonra ben dedim ki Buğra kabul ediyorum. Sonra bu beni kucaklayıp döndürdü. Kütüphaneden attılar bizi. Sonra kütüphaneden çıktığımızda gülme krizine girdik. beş, altı dakika gülmüşüz. Sonra bir kafede oturup kahve içtik sonra da zaten geç oldu eve geldik.

Ay kızlar hadi artık uyuyalım ben çok yorgunum. Yarın kahvaltı da konuşuruz yine. Ha bu arada Ilgın nerede?

Duru: Ilgın hanım uyuyor.

O kadar ses çıkardık bu kız hâlâ uyuyor ya nasıl bir uyku var bunda. Neyse kızlar hadi ben odama çıkıyorum iyi geceler size.

Eda: iyi geceler kuzum.

Duru: iyi geceler pençe.


Bölümü nasıl buldunuz? 

İnstagram: edebiyatblog64

Çete Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin