2.Bölüm

2.9K 104 4
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Yorumlarınızı bekliyorum. 

Multide Cerenlerin evi

Akın abimle eve giderken evin yakınındaki parkta köpek yavrusu buldum hemen yanına gidip sevdim, sen ne tatlı şeysin öyle kıyamam ben sana dedim. Hemen Akın'a dönüp abi eve götürebilir miyim diye sordum.

 Hemen Akın'a dönüp abi eve götürebilir miyim diye sordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ceren'in bulduğu köpek

Güzellik götürelim götürelim de annem kızar önce onu bir arayıp soralım. İzin verirse neden olmasın.

Abilerin bir tanesi seni çok seviyorum. Ben annemi hemen arayıp sorayım o halde. Telefonumu elime aldım ve annemi aradım hemen. Üçüncü çalışta açtı.

Alo. annelerin gülü, nasılsın?

Ceren, kızım iyiyim annem, sen nasılsın. Şirinlik yapmana gerek yok ne oldu ne istiyorsun yine.

Annelerin bir tanesi hemen de anlarmış kızının ondan bir şey isteyeceğini.

Ceren, kızım uzatma işim gücüm var benim, ne istiyorsan çabuk söyle hadi.

Tamam kısa kesip hemen mevzuya giriyorum anneciğim parkta çok tatlı bir köpek yavrusu buldum. Eve getirip bakabilir miyim? Lütfen anneciğim. lütfen lütfen lütfen...

Hayır Ceren olmaz evi pislettireceksin. Her yere tüylerini döker, sonra sen iki gün sever ondan sonra benim başıma atarsın kabul edemem ben istemem köpek falan. Ayrıca maması, aşısı falan filan ayrı dert kızım başıma iş çıkarma benim. Olmaz.

Ya ama anne lütfen lütfen lütfen... söz veriyorum her ihtiyacıyla kendim ilgileneceğim. Bahçede bakarım, odamda bakarım. Hiç bir yere tüyünü dökmesine izin vermem. Hem görsen çok tatlı bir köpek sende seversin bak. Ve adım kadar eminim bak getirmeme izin ver benden çok seveceksin. 

Of Ceren of başımın tatlı belası, tamam tamam getir ama sorumluluğu dediğin gibi sana ait. Ben bir şeye karışmam her şeyiyle sen ilgilenirsin ha ona göre iki gün sonra hevesini alıp benim üzerime atmaya kalkma da.

Annelerin gülü beni çok mutlu ettin teşekkür ederim annecim. Söz veriyorum senin üstüne atmayacağım kendim ilgileneceğim her şeyiyle. 

Tamam kızım hadi kapat telefonu eve gelmeden veterinere muayene ettirin hayvanı güzelce. Aşılarını falan yaptırın. Neye ihtiyacı varsa alın.

Tamam sultanım. Hadi öptüm evde görüşürüz. Telefonu kapattıktan sonra Akın'a döndüm ve boynuna atıldım sevinçten. Aldım izini annem izin verdi oley yaşasın hemen köpeğe doğru eğilip tatlı şey seni merhaba ben senin yeni sahibin artık sıcak bir yuvan var dedim. Benim dediklerimi anlamış gibi uysal uysal bana baktı köpekçik. 

Köpeği dikkatlice kucağıma aldım ve arabaya binip veterinere gittik. Annemin dediği gibi köpeği veteriner güzelce muayene etti, aşılarını falan yaptırdık, cinsiyetini öğrendik dişiymiş, gerekli olan ihtiyaçlarını aldık. Köpek yatağı, maması, mama ve su kabı falan birkaç oynaması için oyuncak, kıyafet aldık.
köpeğin adını Mia koydum. Veterinerde işimiz bitince arabaya bindik ve eve doğru yol aldık.

Çete Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin