13.Bölüm

714 39 1
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. 


Okulun sinir bozucu mafyatik grubu yanımıza geldiler. 
Melisa: Napıyorsunuz yav .

Biz iyiyiz Melisa da sen sanırım iyi değilsin. Hiç selam vermiyordun sen hayırdır.

Melisa: Yok. Cerencim... Ben çok iyiyim. Dengim değilsin o yüzden selam vermiyorum sana. 

Melisa o cim ne oluyor. Çıkar ağzındaki baklayı.

Melisa: Aman be size selam verende zaten hata. Ben şey diyecektim bowlinge gidelim mi ya siz bize karşı kim kazanırsa karşı taraf diğerinin üstünlüğünü kabul edecek .

Ilgın: Şimdi anlaşıldı. O selamın nedeni. Kızlar, çocuklar var mısınız şunların boyunun ölçüsünü bir alalım bowlingde.

Haklısın. Ilgın. Ben varım. Aşkım sen var mısın? Arda'ya bilerek aşkım demiştim. Melisa'nın onda gözünün olduğunu bildiğim için kudurtmak istemiş olabilirim birazcık. 

Arda: Tabii ki. Aşkım. İşin içinde sen varsan ben her şeye varım.

Fatih: Bak ya. Ben de varım.

Emre: Ben de varım. Nerede eğlence, nerede kaoslu ortam orada Emre.

Duru: Ben de.

Eda, Buğra siz?

Eda: Yok ya. Biz yokuz biz kütüphaneye gideceğiz.

Ilgın: Aman iyi kitapkolikler sizi.

Eda: Kitap okumak iyidir. Hayal gücünüz gelişir. Ayrıca ben sizi Yks'de göreceğim. Dimi Buğra?

Buğra: Aynen öyle biz sizi Yks'de göreceğiz.

Tamam. Ya hadi artık tören başlıyor sıraya geçelim. Elimde vişne suyu törenin olduğu tarafa doğru yürümeye başladım. Tam Melisa'nın yanından geçerken telefonuma mesaj geldi ve ona bakayım derken vişne suyunu yanlışlıkla Melisa'nın üzerine döktüm. Çaktırmayın aslında bilerek döktüm. 

Melisa: Dikkat etsene kızım be. Bilerek döktün dimi ?

He Melisa bilerek döktüm ne yapacaksın?

Melisa: Ceren. Bana bak. Sen çok oldun ona göre.

Ya bir git Melisa ya Enes şu sevgilini alır mısın?

Enes: Melisa. Aşkım. Böyle devam.

Arda: Ceren. Bir tanem gel bırak ne halleri varsa görsünler biz gidelim. Bowlingde görecekler günlerini zaten onlar.

Tamam. Aşkım. Gidelim hadi kızlar gelin. Melisaların yanından törenin olduğu tarafa doğru ilerledik, sıraya geçtik ve tören başladı. Müdür öğrencileri uzun bir çabadan sonra susturdu ve istiklal marşını okuduk. Sonra görevli öğrenci ve öğretmenler konuşma yaptılar. Yaklaşık bir on dakika sonra ,
Ilgın: ya bitsin artık şu tören ya. Hayır çok gereksiz bir şey okul bitmiş biz hâlâ tören yapıyoruz, ne alakaysa versinler karnelerimizi de tatile girelim artık.

Fatih: Sevgilim. Sen sıkıldın mı?

Ilgın: Ay!Evet. Aşkısı. Ama dayanabilirim.

Fatih: sevgilim. Gel biz banka gidelim de oturalım ne dersin?

Arda: Fatih. Abi. Saçmalama görevli öğretmen var.

Fatih: Bir şey olmaz.

Ilgın ile Fatih bankın oraya oturmaya gittiler. Biz de töreni dinliyormuşuz gibi gözükmeye çalışıyorduk. Yaklaşık on beş dakika sonra nihayet karnelerimizi aldık. Ben ,Eda, Buğra ve Arda takdir aldık. Fatih ve Duru teşekkür aldılar. Emre ve Ilgın ne yazık ki teşekküre sınırda kaldılar ve alamadılar hocalardan not istediler ama yine olmadı ne yazık ki.

Emre: Ee tatile girdik sonunda ne yapıyoruz şimdi?

Valla sizi bilmem ama benim eve gitmem lazım karnemi annemgile göstermem lazım ha bir de abilerime.

Arda: Tamam. Bir tanem ben bırakayım mı seni eve.

Yok. Bir tanem ya Akın abimlerle giderim ben sen yorulma şimdi.

Arda: Ne yorulması aşk olsun.

Olsun. Neyse ben kaçar haberleşiriz.

Eda: Tamamdır Kuzum. Selam söyle Mürvet ablalara.  Buğra hadi geliyor musun?

Baş üstüne Edakuşum. 

Emre: Siz nereye.

Buğra: Eda, ilk önce eve uğrayacak sonra da kütüphaneye gideceğiz.

Ilgın: Gidin gidin. Zaten Ilgın kim ki.

Fatih: sevgilim. Gel biz seninle İstanbul'un altını üstüne getirelim.

Ilgın: Gerçekten mi? Hadi gidek. Hadi biz kaçar.

Duru: Beyler sizin işiniz yok mu? Herkes bir yerlere dağıldı ya.

Emre: Duru gel seni bir yere götürmem lazım.

Duru: Nereye?

Emre: Sürpriz. Arda abi sen başının çaresine bak artık. Biz de kaçtık.

Arda: Tamam. Gidin ben zaten eve gidip biraz uyuyacağım.


Bölümü nasıl buldunuz? 

sizce tatilde neler olacak dersiniz? 

İnstagram: edebiyatblog64

Çete Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin