Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İki buçuk saat sonra Film nihayet, sonunda bitti. Sinemadan çıktık.
Arda: Abi film çok güzel değil miydi ya? Bence çok güzeldi.
ya ne demezsin. evet ya harikaydı.
Eda: E eve gi gidelim mi a artık
Eda kuzum sen iyi misin? Çok mu korktun sen tamam gidelim eve zaten benimde evde yapmam gereken bazı işler var.
Buğra: Eda. İyi misin bir tanem. İç sesi "Ne dedim ben ya "
Eda: Bi bir tanem mi sen kime bir tanem diyorsun ben senin neyinim ha.
Buğra: Özür dilerim Eda ağzımdan yanlışlıkla çıktı. İç sesi "Aslında bilerek dedim ".
Neyse ya tartışmanızı sonraya bırakın. hadi! Gitmiyor muyuz artık?
Arda: Ne o pençe neden hemen gitmek istiyorsun? Yoksa sen de mi filmden korktun?
Ne alaka şimdi ya dedim ya evde yapmam gereken bazı işler var diye. Ayrıca bana pençe derler ben hiçbir şeyden korkmam. İç sesim " biraz korkmuştum ".
Yarım saat sonra eve nihayet geldik. Çocuklarda bizimle beraber hepimiz bizim eve girdik. Ben mutfağa gidip hafif atıştırmalık bir şeyler hazırladıktan sonra salona geri döndüm.Arda: Bundan sonra haftada bir böyle sinemaya falan gidelim ben çok eğlendim bugün.
Emre: Aynen abi ya. Ben de çok eğlendim bugün.
Eda: B ben aynısını sö söyleyemeyeceğim. O kadar oylama yaptım yine de korku filmine gittik. Bir daha size adaletli davranmayacağım. Of sinirlerim bozuldu ya hele o katilin aniden arkasında belirdiği sahne çok kötüydü. Orada çok korktum ondan sonra da zaten film koptu ben de.
Duru: Ya o sahnede nasıl korktuysan artık Buğra 'ya öyle bir sarıldın ki film bitti hâlâ sarılmaya devam ettin. Zor ayırdık Buğra'dan seni dimi Buğra?
Buğra: Aynen ya. Ama ben halimden memnundum.
Eda'ya nasıl baktığını gördüm ama ben.
Buğra: Nasıl bakmışım ki?
Mecnun'un Leyla'ya baktığı gibi. Buğra sen Eda'ya aşıksın.
Eda: Yok artık yoktur öyle bir şey ya dimi Buğra yok dimi öyle bir şey?
Buğra: Tabii ki de yok.
Emre: He he kesin öyledir abi.
Eda'ya baktım ve yüzü kıpkırmızı olmuştu. Eda tatlım sen benimle bir içeri gelsene kahve yapalım biz.
Eda: Ta ta tamam.
Eda ile birlikte mutfağa gidip kahveleri yaptık sonra geri salona döndük kahvelerimizi içerken
Duru: ya. Fatih ile Ilgın nerede?
Ha onlar biraz dolaşacaklardı .
Arda: yemek yiyeceğiz arayalım artık da gelsinler.
Eda: Tamam. Ben ararım Ilgın'ı şimdi.
Ilgın: Alo. Eda. Kuzum ne oldu?
Eda: Yemek yiyeceğiz gelin artık eve sizi bekliyoruz.
Ilgın: Tamamdır . Hemen geliyoruz.
Bölüm nasıldı?
İnstagram: edebiyatblog64