- Teraz bierz walichy.
- A Ty co weźmiesz?
- Ją biorę plecak i miśka. - Misia dał mi Burn na dziesiąte urodziny i mam go zawsze ze sobą bo mieści się do plecaka.
- Proszę. - Powiedziałam.
Do naszego pokoju wszedł Gazel.- Cześć, przyszedłem się pożegnać.
- Skóry już jesteś, weź tą walizkę.
- Po co Ci dwie walizki.
- Dziewczyny są zawsze ubezpieczone a teraz idziemy.
- Dobrze. - powiedzieli razem.
Przeskok w czasie 9:50 przed stacją kolejową.
- Pa sister.- Do zobaczenia Yuriko.
- Do zobaczenia chłopaki
Weszłam do pociągu i pomachałam jeszcze do nich a potem pociąg pojechał. Miałam jechać półtorej godziny więc postanowiłam się przespać.Przeskok w czasie 11:00 nadal w pociągu
Zaczęłam się budzić bo usłyszałam płacz dziecka.
- Ciiiii.....nie płacz. - Szeptała młoda kobieta.
-Co się stało? - Spytałam
- Tak, zaczął płakać i nikt nie potrafi go uspokoić.
- Mogę spróbować.
- Dobrze.
Wzięłam do na ręce i zaczęłam go kołysać i śpiewać.
Gdy śpiewała ludzie zaczęli się na mnie patrzeć jak na anioła a dziecko przestało płakać i usnęło.
- Proszę. - Powiedziałam i oddałam dziecko matce.
- Dziękuję i jeszcze jedno pięknie śpiewasz.
- Dziękuję za komplet. - Przez resztę czasu słuchałam muzyki.
Gdy dojechaliśmy na ostatni i zarazem mój przystanek założyłam plecak, wzięłam dwie walizki i wyszłam z pociągu. Zaczęłam szukać mojego domu i w końcu go znalazłam, wyglądał tak.Od razu weszłam i sprawdziłam jak wygląda na dole była kuchnia, salon, jadalnia i łazienka a na górze były trzy pokoje, jeden z balkonem i osobną łazienką.
Ja wybrałam ten z balkonem. Wyglądał tak.Zadzwoniłam do mojego przyjaciela i wytłumaczyłam mu całą sytuację dlatego, że mieszka w Inazumie. Potem zaczęłam się rozpakowywać, skończyłam o 12:00 i pomyślałam, że się przejdę.
______________________________________________________________________________
Rozdział z rana na szczęśliwy początek dnia.
Yumiko-nee-san
~Nya
CZYTASZ
Legenda Alien Akademii (Zawieszona na czas nieokreślony)
Fiksi PenggemarCo by było gdyby Burn miał starszą siostrę bliźniaczkę o imieniu Yuriko? Co by było gdyby chodzili razem do alien akademii? Co by było gdyby Yuriko dostała misję? Okładka to zdjęcie z Google. 04.09.2018 - początek