W klasie byłam o 7:20, bo musiałam zrobić sobie drugie śniadanie. Usiadłam na moim miejscu obok Juda w wyjęłam zeszyt w którym są wszystkie zapisy związane z drużyną.
- Co to jest? - Spytał się Jude.
- To wszystkie rzeczy związane z drużyną piłkarską.
- Po co Ci to?
- By much określić wzrost waszej siły, szybkości, celności strzałów itd.
- Czyli to wszystko dotyczy nas? - Jude.
- Tak i w poniedziałek będzie parę niespodzianek.
- Jakich niespodzianek?
- To ma być niespodzianka.
Potem zaczęła się lekcja. Po lekcji poszliśmy na trening.- Część drużyna.
- Część Yuriko. - odpowiedziała drużyny która się już przebrała.
- Mam dla was złe i dobre wieści. Jakie najpierw?
- Złe. - Powiedziała chórem drużyna.
- Na sobotnim treningu nie będzie żadnej menadżerki. - dziewczyny zgodnie przytaknęły głową.
- CO! - Krzyknęła cała drużyna a Mark dodał. - My sobie nie poradzimy!
- Poradzić sobie jeden dzień. A dobra wiadomość jest tak że w poniedziałek na treningu będzie niespodzianka.
- Jaka? - Spytał Max, Sam i Jack.
- To ma być niespodzianka a teraz trenować! Po treningu muszę wam coś wyjaśnić. Dziewczyny szturchnijcie mnie gdy trening będzie się kończył ja muszę pomedytować.
- Dobra. - Silvia.
Zamknęłam oczy i myślałam jak mogę im wytłumaczyć, że uleczyłam rękę Marka. Poczułam że ktoś mnie szturcha. Otworzyłam oczy i zobaczyłam chłopaków grzecznie siedzących wokół dziewczyn które są na ławce. Dosiadłam się do nich.- Dziewczyny co tu się stało?
- Chłopcy posłusznie czekają na wytłumaczenia dotyczące ręki. - Powiedziała Neli. - Zresztą my też. - Pokazała na siebie, Celie i Silvie.
- Już tłumaczę. Wiecie, że istnieją takie osoby jak bogowie?
- Takie rzeczy nie istnieją. - Powiedział Jude.
- Istnieją, przykładem jestem ja.......tak jakby.
______________________________________________________________________________
Ten rozdział miał się pojawić wczoraj ,ale nie wiem jak to się stało że się nie pojawił ,więc jest dzisiaj.
Yumiko-nee-san
~Nya
CZYTASZ
Legenda Alien Akademii (Zawieszona na czas nieokreślony)
FanfictionCo by było gdyby Burn miał starszą siostrę bliźniaczkę o imieniu Yuriko? Co by było gdyby chodzili razem do alien akademii? Co by było gdyby Yuriko dostała misję? Okładka to zdjęcie z Google. 04.09.2018 - początek