Wyszłam z domu i poszłam na boisko szkolne. Wyjęłam telefon i puściłam nagrają muzykę. Zaczęłam śpiewać......
lecz usłyszałam dołączając się głos i wiedziałam że to jest mój brat. Gdy skończyliśmy śpiewać spojrzałam na nich i zaczęłam rozmowę.
- Nagumo i Suzuno tak. - Powiedziałam.
- Tak sis.
- Idziecie ze mną do szkoły?
- Możemy. - Powiedzieli jednocześnie.
- Jest już 7:00, ale pójdziemy jeszcze do dyrektora. - powiedziałam. Oni tylko kiwnęli głowami na tak. Chwilę później pukałam do gabinetu dyrektora.
- Proszę. - Powiedział dyrektor z za ściany więc weszliśmy.
- Dzień dobry Panie dyrektorze.
Witaj Neli.- Dzień dobry Yuriko. - Powiedział dyrektor a Neli kiwnęłam głową na znak powitania. - Kim są Ci młodzieńcy?
- To jest Nagumo Haruya mój brat bliźniak a to Suzuno Fusuke mój przyjaciel. - Gdy to umówiłam wskazałam najpierw na jednego a potem na drugiego.
- Masz brata bliźniaka Yuriko? Nie wiedziałem. -Powiedział dyrektor.
- Dyrektorze mam preśbę.
- Mów dziecko.
- Czy na dzisiejszy i jutrzejszy dzień mogą chodzić ze mną do klasy?
- A dlaczego wogule są tu a nie z swojej szkole?
- Przyjechali na jutrzejszy bal i nocują u mnie.
- Dobrze.
- Dziękuję dyrektorze! -Powiedziałam z entuzjazmem. - Dowiedzenia i miłego dnia. - Powiedziałam i wyszliśmy.
- Łatwo to załatwiłaś. -Powiedział Suzuno.
- Zgadzam się z nim. - Rzekł mój brat.
- Dobra, Dobra teraz idziemy na lekcję. - Powiedziałam zaglądając na telefon i zobaczyłam,że była już 7:47. Pod klasą byliśmy o 8:00, bo musiałam ich oprowadzić po szkole.
- Poczekajcie to wyjdziecie do klasy jak was zawołam, dobra?
- Tak jest. - Powiedzieli szeptem.
Potem weszłam do klasy.______________________________________________________________________________
Niema jak to jak pisać rozdział o 1:00.(pisałam go w sobotę)
Yumiko-nee-san
~Nya
CZYTASZ
Legenda Alien Akademii (Zawieszona na czas nieokreślony)
FanficCo by było gdyby Burn miał starszą siostrę bliźniaczkę o imieniu Yuriko? Co by było gdyby chodzili razem do alien akademii? Co by było gdyby Yuriko dostała misję? Okładka to zdjęcie z Google. 04.09.2018 - początek