Potem lekcje były już normalne. Po nich poszłam na trening i po przywitaniu się z dziewczynami powiedziałam do drużyny.
- Dzisiaj możecie zrobić sobie luźniejszy trening, bo ja muszę się odstresować. Jak coś będę niedaleko tego drzewa. - Wskazałam na drzewo które było blisko boiska.
Potem nic nie mówiąc wyjęłam zestaw do rysowania i pisania, telefon, słuchawki i zeszyt z moimi rysunkami.- Jack pójdziesz ze mną?
- D-dobrze.
Poszliśmy pod drzewo ja się na nie wspięłam i poprosiłam Jack'a żeby podał mi rzeczy i mu podziękowałam.-Wracać do treningu! - Krzyknęłam, bo widziałam że się na mnie gapią. Gdy zaczęli trening wzięłam słuchawki do uszne, puściłam sobie randomowom piosenkę i zamknęłam oczy. Siedziałam sobie tak parę minut a Potem zaczęłam rysować z jakiegoś powodu osobę która była dla mnie ja córka. Moja mała Natsu jej pełne imię to Natsumi, ale ja umówiłam na nią tak jak ja chciałam.(rysunek zrobiłam sama)
- Yuriko co się stało, że płaczesz?! - Spytała Silvia. Podbiegła do nas znaczy do Silvia cała drużyna, bo ja ciągle byłam na drzewie.
- Płacze? - Zaczęłam docierać łzy z policzków. - Wspomnienia. Po prostu wspomnienia. Która godzina? - Po chwili zdałam to pytanie.
- Już 17:00 i kończymy trening. -Powiedział Jude.
Ja na to tylko kiwnęłam głową i Spytałam o coś dziewczyny schodząc przy tym z drzewa.- Dziewczyny pójdziemy jutro na zakupy, bo nie mam sukienki na bal?
- Jasne! -Odpowiedziały chórem z wielkimi uśmiechami na twarzach.
- O której? - Spytałam.
- Jutro po szkole. - Powiedziała Neli. - Tylko wtedy mam czas
- Dobra. - Powiedziała Celia
-Mi pasuje. -Powiedziałam.
- Mi też. - Powiedziała Silvia.
-Ale wtedy Nie będzie was na treningu! -Wykrzyczał Mark
- Nic wam się nie stanie. - Powiedziała Neli.
- No właśnie. - Powiedziałam razem z Celią i Silvią równocześnie.
______________________________________________________________________________
Hejka!
Mam pytanie wasza szkoła strajkuje czy nie?
Moja tak dlatego o tej godzinie wrzucam rozdział.Yumiko-nee-san
~Nya
CZYTASZ
Legenda Alien Akademii (Zawieszona na czas nieokreślony)
ФанфикCo by było gdyby Burn miał starszą siostrę bliźniaczkę o imieniu Yuriko? Co by było gdyby chodzili razem do alien akademii? Co by było gdyby Yuriko dostała misję? Okładka to zdjęcie z Google. 04.09.2018 - początek