Rozdział 43

150 11 2
                                    

Scena była na dworze.Poszliśmy za scenę i zaczeliśmy rozkładać nasze instrumenty. Na ścianie zobaczyłam jakąś kartkę więc do niej podeszłam i zobaczyłam że gramy dopiero o 20:00 więc mamy dużo czasu. Chłopaki ciłgle łaziliza mną.

- Znajdzcie sobie coś do robienia.

-Znaleźliśmy sobie zajęcie. Chodzenie za Tobą. - Odpowiedzieli jedznoczęśnie
Potem już nic nie powiedziałam. P0 18:00 już była cała szkołi i osoby z poza nie też. Ja zaczęłam szukać drużyny i dziewczyn. W końcu ich znalazłam stali na prawo od parkietu na którym już ktośtańczył. Podeszłam do dziewczyn i drużyny a za małą kroczyli Aphrodi, Burn i Gazel.

- Yuriko co się stało że jestę zdenerwowana?- Spytał Jude.

- Stresuje się.

- Ale czym? - Dopytał Mark.

- Będę występować. - Powiedziałam na tyle cicho że tylko dziewczyny mnie usłyszały a poza tym już zaczęły się występy.

- Brawo Yuriko! - Powiedziała Celia i Silvia.

- Uda Ci się. - Neli też coś dodała.

- Ale o Co chodzi? - Spytał Mark. - Nie słyszałem.

- Potem zrozumiesz. - Odpowiedziały trzy dziewczyny.
Potem ktoś ogłosił że teraz będzie wolna piosenka Więc zaczęłam się oddalać jak najbardziej od parkietu i w tym momencie chłopcy których nie znałam ciągle do mnie podchodzili a że w końcu nie wytrzymałam.

- Jeżeli mi pomożesz to z Tobą zatańcze!

- No, i na to czekałem. - Powiedział dobrze znany im głos.
Nagle poczułam jak ktoś łapie minę za biodra i podnosi do góry.

- Przepraszam ale każdy taniec tańczę tylko z moimi bliskimi a że większość prędzej się pozabija to tańczę z nim. - Powiedziałam Wskazując na osobę która mnie podniosła a tą osobą był Suzuno.
Potem poszłam z nim na parkiet a cała drużyna i dziewczyny były zdziwiony że z nim będę tańczyć. Jedynie Aphrodi się uśmuechał  a Burn był trochę rozczarowany i zazdrosny, ale też szczęśliwy. Potem na nich nie patrzyłam, bo zaczęliśmy tanczyć. Nawet nie wiem kiedy piosenka się skończyła i zeszliśmy z parkietu.
- Neli która godzina?

- 18:30.

- Dobra mamy czas.

______________________________________________________________________________

Ludki jestem przeszczęśliwa bo w mojej szkole lekcje zostały skrucone, jedna trwa 30 minut, ale przerwy niestety też zostały skrucone, o 5 minut.

Yumiko-nee-san

~Nya

Legenda Alien Akademii (Zawieszona na czas nieokreślony)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz