- Lubisz piłkę nożną?! Chcesz dołączyć do drużyny?! Albo zostać menadżerką?! Zagrasz z nami w piłkę?! - Więcej pytań nie zdążył zadać bo uciszył go Jude.
- Mark żaden normalny człowiek nie odpowie na te pytania jednocześnie.
- Po pierwsze: Tak. Po drugie: Nie. Po trzecie: Mogłam bym! Po czwarte: Chętnie. A i jeszcze jedno. Jude jestem nienormalna? - zapytałam lekko wkurzona.
- N-nie, po prostu jeszcze nikt na to nie odpowiedział jesteś pierwsza. - Powiedział nadal zszokowany. Usta miał otwarte tak samo jak wszyscy w klasie. Potem zadzwonił dzwonek i przyszedł nauczyciel i zacząć lekcję.
Po lekcjach zaczęłam się pakować gdy skończyłam podszedł do mnie Mark , Jude i Axel.- Idziemy na trening jeśli chcesz możesz iść z nami. - Powiedział Axel
- Pewnie, tylko nie mogę grać.
- Czemu!? - Wykrzyczał Mark
- Ciszej, bo nie mam mojego stroju sportowego. Dzisiaj będę widzem.
- Okej! - poleciał przodem
- Yuriko wiesz na co się zgodziłaś? - Gdy Jude to powiedział byliśmy już na boisku.
- Tak, na świetną zabawę ze świrem.
- Świrem! -usłyszałam głośny krzyk za sobą.
- Tak, Mark jest świrem bo grałby w piłkę cały dzień i jeszcze dłużej. -powiedziałam i wybuchłam śmiechem a po mnie wszyscy.
- Yuriko co tu robisz? - Usłyszałam znajomy głos.
- Ooo....cześć Celia, ja chciała bym zostać menadżerką tegoż oto klubu.
- Naprawdę, to wspaniale!
- Dlaczego?
- Będziesz już czwartą menadżerką, czwartą dziewczyną!
- A kim są inne menadżerki?
-Ja, Neli i Silvia.
- Ciebie znam, Neli znam, ale Silvi nie.
- To ją poznasz bo tu idzie.
- Część. - Powiedziała Silvia do Celi. - Kim jesteś? - zwróciła się do mnie.
- Jestem Yuriko, miło mi.
- Ja jestem Silvia i mi też miło.
- Dlaczego chcesz zostać menadżerką, nie widzę potrzeby żeby mieć ich aż cztery? Jakie masz argumenty? - To pewnie ich trener jest trochę gruby. -Dlaczego mam Cię przyjąć?
______________________________________________________________________________
I jak rozdział?
Życzę miłego dnia!/Dobrej nocy!
Yumiko-nee-san
~Nya
CZYTASZ
Legenda Alien Akademii (Zawieszona na czas nieokreślony)
ФанфикCo by było gdyby Burn miał starszą siostrę bliźniaczkę o imieniu Yuriko? Co by było gdyby chodzili razem do alien akademii? Co by było gdyby Yuriko dostała misję? Okładka to zdjęcie z Google. 04.09.2018 - początek