Rozdział 26

246 15 1
                                    

Gdy byliśmy już na boisko usłyszałam, że wszystkim burczą brzuchy nawet dziewczyną.

- Oooooo głodni.

- Przecież umówiłaś, że mamy nie jeść obiadu. - Powiedział Jack.

- No tak. Siadać na trawie. - Zrobili to o co prosiłam. - Została ostatnia niespodzianka. - Rozdałam wszystkim po jednym pudełku. Aphrodi i dziewczyny też dostały.

- Co to? - Spytał Mark.

- Odtwórzcie wieczka. - Gdy to zrobili aż oczy im się zaświeciły.

- Obiad! - Krzyknęli wszyscy chłopacy i było słychać, że są uradowani.

- Stop......Yuriko skoro jest też obiad dla mnie, to już wcześniej sobie wymyśliłaś że Ci pomogę. - Powiedział Aniołek.

- Taaaaak a co?

- Ale spryciula. - Powiedział pod nosem Aphrodi.

- Wiem jestem sprytna. A wiesz co w tym wszystkim jest najlepsze, że ten obiad jest za twoje pieniądze. - Gdy to powiedziałam Aniołek się zachłysnął.

- Jak? Kiedy? Dlaczego? Ile? - Spytał

- Zabrałam z kieszeni twoją kartę kredytową.Gdy pierwszy raz zemdlałam i mnie niosłeś. Po tak się odpłacam za robienie mi żartów.477,97 zł.

- Nie jest źle.

- Jak to nie jest źle? - Spytał Jude.

- Wydała tylko 478 złoty. -Odpowiedział Aphrodi.

- Kiedyś gdy zrobił mi psikusa wydałam 2 tysiące. - Powiedziałam.

- Dwa tysiące! - Krzyknęła cała drużyna.

- Zjedliście to teraz deser.

- Zrobiłaś je? - Spytał z nadzieją Aphrodi.

- Tak, ale tobie nie dam za tamten żart.

- Błagam daj! - Przyczepił się do moich nóg. Wszyscy zaczęli się śmiać.

- Nie!

- Błagam zrobię co ze chcesz!

- Wszystko? -Na to słowo Aphrodi przełknąć ślinę.

- W-Wszystko.

- Dobra. - Powiedziałam z chytry uśmiechem. -Teraz deser każdy ma po dwa ciastka. - Rozdałam wszystkie ciacha a on zaczęli jeść.

- Pyszne! -Powiedzieli wszyscy oprócz Aphrodo'ego, bo on się delektował tymi ciasteczkami.

- Dzięki.

- Daj jeszcze. - Mówili nadal jednocześnie, co było już dość straszne.

- Nie. - Powiedziałam stanowczo, ale w duchu się ich trochę bałam.

______________________________________________________________________________

Kto ma ferie a kto idzie do szkoły/pracy?

Yumiko-nee-san

~Nya

Legenda Alien Akademii (Zawieszona na czas nieokreślony)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz