☆TANITIM☆

9.4K 593 141
                                    

🍁🍁🍁

Ailesinin durumu pek iyi olmayan Abay, Ege Üniversitesinde okumaya çalışan, dans etmeye bayılan genç bir kızdır. Maddi sıkıntılar yüzünden okulunu yarım bırakıp kendisine çalışabilecek bir iş aramaya koyulur. Severek okuduğu okulunu üzülmesine rağmen bırakmak zorunda kalan Abay, hangi kapıyı çaldıysa istediği cevabı alamayıp geri çevrilir. Fakat sarsılmaz iradeye sahip olan Abay, bir gün izlediği bir video ile sokak sanatçıları ile tanışır ve bu insanların azımsanmayacak derecede para kazandıklarını fark eder ve okuldan, aynı dans kulübünden tanıştığı Ada ve Edis'i zor da olsa ikna ederek bir dans grubu kurmaya ikna eder.

İlk başta üç kişilik bir grup olan bu- sonradan üç kişi daha katılacak- gruba da 'Stars' ismini veren bu üç genç, genç bir adam tarafından keşfedilir. Bu genç adam, borçları yüzünden kapanmak üzere olan bir reklam ajansının patronudur ve sokak ortasında dans eden bu gençleri görünce bir çıkış noktası bulduğunu düşünerek ahenk ile dans eden bu gençlere bir teklifte bulunur ve bu durumu iş arkadaşlarına anlatır.

Genç adamın iş arkadaşları bu durumu 'Ölü yatırım.' olarak nitelendirir ve destek vermeyi ret ederler. Fakat son söz her zaman patronunun olduğu için bütün riskleri göz ardı edip bu gençlere yatırım yapmaya karar verir. Bu karar hem gençlerin hem de batmakta olan ajansın kaderini değiştirir.

Stars ekibi herkes için bir çıkış noktası olmuştur. Maddi sıkıntılar yüzünden okulunu yarım bırakmak zorunda kalan Abay Mumcu, depresif sorunlar yüzünden intihar etmek için çıktığı sokakta bu grubu görüp çok farklı bir hayat yaşamaya başlayacak olan Ata Demir, yüklü miktardaki borç yüzünden sürekli haciz memurları ile görüşmek zorunda olan genç patron. Yıldızlar, bütün gruptakilerin umudu olmuştur.

Fakat her yıldız, bir gün ölüp uzayın derinliklerinde yok olur.

Şöhret basamaklarını emin adımlarla çıkan bu gençler; sürekli reklam ve sahne almaları için teklif alıp dururlar. Fakat bir gün hiç yaşamak istemeyecekleri durumlar ile karşılaşmak zorunda kalan bu grup dağılmamak için bir arada durmaya çalışırlar.

 Fakat bir gün hiç yaşamak istemeyecekleri durumlar ile karşılaşmak zorunda kalan bu grup dağılmamak için bir arada durmaya çalışırlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
YILDIZLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin