DOBONG DONG'DA OLAY

3K 48 4
                                    

Okulumu tamamen bitirmiştim artık iş hayatına atılabilirdim ama ben şuan işsizim çünkü şimdilik çalışmak istemiyorum. En yakın arkadaşım Moyeon biz de kalıyordu ailesi başka şehir de yaşıyor beni görmek için gelmişti. Her geldiğin de  biz de uzun bir süre kalırdı.

Bugün yine o gelmişti onu karşılamaya gitmiştim gelesiye kadar akşam olmuştu. Yol boyu birbirimizle konuşup özlemimizi giderdik. Eve geldiğimiz de annem de onu güzelce karşılamıştı annem Moyeon'u ikinci kızı olarak görüyordu. Odama çıkıp eşyalarını koyduktan sonra ikimiz de rahat birşeyler giyip salona geldik ve televizyon  izlemeye başladık.

İkimiz de konuşurken annem yanımıza geldi ve televizyonu değiştirdi. Haber kanalını açmıştı, ikimiz de şaşkınca anneme baktık çünkü annem haber kanalları izlemezdi.

"Neden haber kanalı açtın ki anne? Sen sevmezdin"

"Telefondan olanları duyunca açmak istedim Min Seo"

Haber kanalı bir kaçırılma haberiydi. Moyeon ve ben şaşkınca televizyona bakıyorduk, bu olay bizim mahallede olmuştu. Böyle olaylar burada hiç olmazdı.

Spikerin ağzından

"Dün gece saatlerin de Dobong Dong'da bir kaçırılma oldu. Olayın olduğu yerde kaçırılan kızın eşyalarının ve telefonun  yerde olduğu görüldü. Kaçırılan kızın adı Da Min Jin olduğu tespit edildi. Yapan kişi arkasın da iz bırakmadığı için tam bilinmiyor. Etrafta kamera olmadığı için olay kesinleşemiyor"

Min Seo

Spikerin her söylediğini şaşkın bir ifadeyle dinliyorduk. Kaçırılan kız çok güzel ve zayıf bir kızdı. Ona böyle olması kötü olmuştu.

"Böyle birşey nasıl olabilir? Kıza gerçekten de çok üzüldüm."

"Kim bilir şuan nasıl durumdadır. Sence iyi olur mu anne?"

"İyi olacağını sanmıyorum. Kendinize dikkat etmelisiniz"

Moyeon ve ben odama doğru gittik ama ikimizin aklından o haber çıkmıyordu. İkimiz de bu olayı konuşup, düşünüyorduk. Kaçırılma haberinin bu mahallede olması biraz tuhaftı.

"Bunu yapan kişinin arkasın da bir iz bırakmaması profesyonelce değil mi?"

"Bence de öyle, bunu her kim yapmışsa bir an önce yakalansa iyi olur"

Seri Kaçırılma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin