Sabah olmuştu, hepimiz tek tek kalkıyorduk. Kalktığımız da kahvaltı yaptık, kahvaltıdan sonra annem ve Moyeon bir yere gideceklerini söylediler. Onlar hazırlanıp çıkmışlardı. Ev de tektim, tek olmak iyi gelir bu olanlardan sonra yalnız kalıp düşünmek için.
Bilgisayarımdan dünkü ve diğer kaçırılma haberi olan bir sayfaya girip bakmak istedim. Bilgisayarımı açtıktan sonra olayları haber yapan tüm sayfalara baktım. Hepsin de aynı şeyler yazıyordu. "Yapan kişinin arkasın da hiçbir iz yok". Peki neden iz yok? Yapan kişi sırra kadem basmakta iyi demek ki.
Bir süre böyle araştırdıktan sonra kütüphaneye gitmek için hazırlandım ve çıktım. Kütüphane de buna benzer olayları ele alan kitaplar vardı, onlardan yola çıkarsam birşey bulabilirdim. Yolda yürümeye başladım, kütüphane çok uzak değildi. Gitmek için 3 sokak yürümem gerekiyordu.
Kütüphaneye vardığım da bu tür birkaç kitap alıp incelemeye başladım. İnceledikten sonra onları alıp eve gidecektim. İncelemem bittikten sonra kütüphaneden çıkıp yürümeye başladım. Yolda yürürken gözlerim elimde ki kitaplara dalmıştı, onlara bakıyordum. Bakarken birinin çarpması yüzünden kitaplar yere düşmüştü.
Çarpan kişi hemen özür dileyerek gitti. Kafamı, yerde düşen kitaplardan kaldırıp önüme baktım. Önüme baktığım da bana çarpan kişi yoktu. Arkama baktığım da uzağım da, hızlı hızlı yürüyordu. Ona dikkatlice bakarken, önceden de karşılaştığım kişiyle aynı olduğunu fark ettim. Yine o korkunç ve tuhaf görünüşü vardı. O kimdi, neden onunla hep karşılaşıyorum? Bunları düşüne düşüne kendimi korkutmuştum bile. Eve geldiğim de annemle Moyeon gelmişti. Nereye gittiklerini sorduğum da Moyeon'un annesi için hediyelik eşya almaya gittiklerini söylediler.
Polis
"Kaçırılma 1 değil 2 oldu. Neler oluyor böyle?"
"Yapan kişinin aynı kişi olması tahmin ediliyor amirim."
"2 kaçırılma olayı da aynı yer de ve yapandan hiçbir iz yok. Aynı kişi yapmış olmalı amirim."
"Doğru, peki aynı kişi yapmışsa neler planlıyor bu serseri?"
Min Seo
Dışar da hava kararmıştı. Yavaş yavaş gece oluyordu. Kaçırılma olaylarından sonra geceleri bize korkunç geliyordu artık. Salon da hep beraber televizyon izliyorduk. Arada haber kanallarına da bakıyorduk çünkü her an herşey olabilirdi. Annem diğerleri ve bizim için endişelendiğinden sik sık haberlere bakıyordu. Bir kez daha haber kanalına bakarken bir kaçırılma haberini anlatan spiker gördük. Şaşkınlıka izlemeye devam ettik.
Spiker
"Kaçırılma olayları gün geçtikce arttığını görüyoruz. Bir kez daha son dakika haberi aldık. Yine Dobong Dong' da kaçırılma olayı oldu. Kaçırılmalar 3'e arttı. Kaçırılan kişinin eşyaları yerde görüldüğünden ve eve gelmediğinden ihbar edildi. Olay yerin de kameralar yoktu. Kaçırılan kızın Shin Haeun olduğu tespit edildi ve hâlâ yapandan iz yok."
Min Seo
Annem hemen bizi uyardı gece çıkmamakla ilgili. Kaçırılan bu kız da çok güzel ve zayıf bir kızdı. Sanırım yapan kişi güzel kızları hedef alıyor. Her gün artan bu kaçırılmaların sonun da kim var, neden yapıyor bunu? Kendi kendime düşünürken üzülüp, korkuyordum. Peki ya benim sürekli karşılaştığım kişi kimdi, niye onunla sürekli karşılaşıyordum? Onunla sürekli karşılaşmam, görünüşü ve tavrı ondan şüphelenmeme sebep oluyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seri Kaçırılma
Mistério / SuspensePsikolojisi bozuk olan bir kişinin bir oyundan esinlenerek sadece 7 zayıf kız kaçırması ve onlara yaptığı kötü şeyler..