MERAK

1.1K 38 0
                                    

Moyeon'un dediklerine inanmış gibi yapsam da inanmadım çünkü   bize de birşey olabilir ayrıca bunlar ne zaman sonlanacak belli değil. Yine de umarım çabucak sonlanır.

Ben artık her zaman olanları düşünüyordum. Bu yüzden bazen hiç gülesim gelmiyor, gülmesem de Moyeon veya annem ne olduğunu soruyor. Ben ise hiçbir şey diyerek geçiştiriyorum.

Sürekli bu tür olayları araştırmaya koyulmuştum ama birşey bulamıyordum. O kaçırılan kişilerin kurtulmasını çok isterdim. Biraz daha böyle düşündükten sonra mutfağa gelip birşeyler yedim. Yedikten sonra sıcak bir duş aldım. Üstümü giyip, saçlarımı kuruttuktan sonra Moyeon'a söyleyip dışarı çıktım.

Biraz yürüyüp, hava almaya ihtiyacım vardı. Yürürken de düşünüyordum, bir türlü düşünmeden duramıyordum. Ayrıca korkuyordum da. Yürüdükten sonra bir banka gelip oturdum. Orada dinlendikten sonra tekrar kalktım ve eve doğru yürümeye başladım.

Yürürken evimden iki sokak uzak olan olay yerine gelmiştim. Burayı sari şeritle kapatmışlardı ve yerde birkaç kan izleri vardı. Bu kan izleri kaçırılan kıza ait olmalıydı. Kan varsa yapan kişi kıza zarar vermiş oluyor bu da demek oluyor ki her kaçırdığı kıza zarar veriyor ve diğer birkaç sokak da öyleydi. Burası korkunç bir yer olmuştu artık.

Bu korkunç yere baktıktan sonra eve gitmeye karar verdim. Eve vardığım da odama gittim benim ardımdan da Moyeon geldi. Yüzümün hâlini sordu. Ona anlatmaya başladım.

"Biliyorum orası, olan herşey çok korkunç ben de korkuyorum ama yapacak birşey yok. Yapmamız gereken tek şey dua etmek Min Seo."

"Evet öyle, bunu yapan kişi her kimse bir an önce ortaya çıkıp yakalansa iyi olurdu."

Hava kararmıştı, gece olmuştu artık günün en korkunç saatleriydi. Bu olanlardan sonra yavaş yavaş gece olması beni ve diğer herkesi korkutuyordu.

Odamda ki televizyonu açıp son dakika haberlerine baktım. Her an herşey olabilirdi. Tahmin etmem doğruydu, yapan kişi geceleri bekliyordu gece olduğu zaman mutluka kaçırılma haberi oluyordu. Haberde ki spiker yine olayı anlatıyordu.

Spiker

"Yine Dobong Dong' da kaçırılma oldu. Bu sefer kaçırılmalar dörde arttı. Gece saatlerin de bir kız daha kaçırıldı. Kaçırılan kızın eşyaları yerdeydi ve ailesinin ihbarı üzerine kaçırılmış olduğu anlaşıldı. Kaçırılan kız Go Kyung Mi olduğu tespit edildi. Yapan kişinin arkasın da bir kez daha iz yoktu. "

Min Seo

Kaçırılmalar dörde arttı demek. Daha kaç tane daha kaçırılma olacak, bunu yapan kişi neler planlıyordu böyle? Kaçırılan kişiler eminim ki şuan çok korkuyorlar ve aileleri onlar için çok endişeleniyordur.

Umarım en kısa zaman da sona erer herşey. Eğer bitmezse daha da kötü olur. Kimse geceleri rahatca dışar da olamıyor. Peki bunu yapan kişi neden hep güzel ve zayıf kızları kaçırıyordu? Bu da merak konusuydu.

Seri Kaçırılma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin