Moyeon
Min Seo kaçıralı günler oldu. Ben ne zamandır haberlere bakmıyordum çünkü Min Seo'nun kaçırılma haberini görmekten korkuyordum. Bir cesaret bilgisayarı alarak kaçırılan kızları arattım ve Min Seo'nun haberini gördüm. Min Seo gerçekten kaçırılmıştı.
Haberi gördüğüm de videoyu oynatmaya karar verdim. Spiker anlatıyordu yine kaçırılan kızı ama bu sefer Min Seo'yu anlatıyordu. Sesi açarak izlemeye başladım.
Spiker
"Bir kez daha Dobong Dong'da kaçırılma oldu. Üst üste 5 kaçırılma oldu ve hepsinin aynı yerde olması halkı daha çok korkutuyor. Kaçırılan kızın Choi Min Seo olduğu tespit edildi. Diğer kızlar gibi eşyaları yerde görülmüştü ve ailesinin ihbarı üzerine kaçırıldığı anlaşıldı. Bunları yapan kişiden hâlâ iz bulunamıyor."
Moyeon
Haberi izlerken aniden gözlerim doldu ve ağlamaya başladım. Min Seo... Kütüphaneye gitmek isterken neler geldi başına? Seni özledim, yanımız da yoksun. Ağlamam daha da şiddetlendi ve hıçkırarak ağlamaya başladım.
Polis
"Amirim, amirim!!"
"Ne oldu, birşey mi buldunuz çocuklar?"
"Kaçırılmaları yapan kişinin yerini tespit ettik, hurdalık!"
"Ne duruyoruz hadi gidelim o zaman!"
Arabaya binip yola çıktık. Bir süre gittikten sonra bir hurdalığa gelmiştik. Hızlıca arabadan inip hurdalığa bakmaya karar verdik. Hurdalığı incelerken bir çalışan gördük. Ona soru sormak için yanına gittik. Ben sorarken arkadaşım etrafa bakınıyordu.
"Kaçırılma haberlerini duymuşsunuzdur. Burda birşey oldu mu veya dikkat çeken biri var mı?"
"H-hayır burda öyle birşey görmedim ben. Birşey bilmiyorum üzgünüm."
"Peki ama eğer birşey olursa polise söyleyin lütfen."
Arkadaşıma söyleyip arabaya bindik. Garip, burası olduğu tespit edilirken neden burda birşey yok veya birşey bilmiyor?
Zanlı
Bu poliste nerden çıkmıştı şimdi?
Kameralardan kontrol etmesem haberim olmayacaktı. Hemen gidip dışardakine söyledim. Para karşılığın da polislere yalan söyleyecekti. Kameradan izlerken görüş açısında polisler de görünüyordu. Etrafa biraz baktıktan ve ona soru sorduktan sonra geri gittiler."Beni bulacağınızı mı düşünüyorsunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seri Kaçırılma
Mistério / SuspensePsikolojisi bozuk olan bir kişinin bir oyundan esinlenerek sadece 7 zayıf kız kaçırması ve onlara yaptığı kötü şeyler..