Kang Sun Yeon
Gözlerimi açıtığım da hiç bilmediğim, karanlık ve korkutucu bir yerdeydim. Demir parmaklıklar vardı.Etrafıma baktığım da bir adam gördüm.
Her şeyi bu adam yapmış olmalıydı. Yüzünde maske vardı. Diğer tarafa baktığım da 1 kız daha gördüm. O da benim gibi korkuyordu. Olanları anlayınca yerimden kalkmaya çalıştım ama kalkamadım. Karnımda ki ağrı yüzünden doğrulamıyordum.
Diğer kızı da yatağa koymuştu. Bilinci yerine gelince o da etrafına baktı ve çığlık atmaya başladı. Yanında ki adam çığlık atıp çırpındığını görünce onu bağlamaya başladı. Kızın üzerin de gelinlik vardı. Peki neden gelinlik vardı? Korku içinde ağlıyordu, ben de öyle.
"L-lütfen bana zarar verme, b-ben sana hiç birşey yapmadım"
"İnsan karısına zarar verir mi?"
"B-bırak beni lütfen, g-gitmek istiyorum"
"KES SESİNİ, BURDAN BAŞKA HİÇBİR YERE GİDEMEZSİN!"
Yüzüne sert bir yumruk atmasıyla tekrar bilinci kapandı. Olduğum yer de ağlamaya başladım. Ne yapıcaktım şimdi ben? Duvar da küçük bir delik vardı. Gizlice ordan dışarı bakmaya çalıştım. Baktığım da bir hurdalıkta olduğumuzu fark ettim. Çok korkuyordum, burdan çıkamayacağımı biliyordum.
Min Seo
Kütüphaneden aldığım kitaplara bakmak için odama gittim. Kitaplara bakmaya başladığım da hepsini tek tek inceliyordum. Bunlar işe yarayacak mı bilimiyorum? İncelerken okumaya başladım. Bir süre okuduktan sonra bunların işe yaramadığını anladım.
Kitapları bıraktıktan sonra düşünmeye başladım. Ondan şüphelenmem doğru muydu? Ya normal biriyse? Peki o görünüşe ve davranışlarına ne demeli? Kaçırılan kızlar nerde ve nasıl acaba? Her gün biri kaçırılıyorsa ve yapan kişi oysa nedeni ne? O kızlara çok üzülüyorum çünkü eminim ki onlar şimdi çaresizler ve korkuyorlar.
Biz de dikkat etmeliydik. Eğer Moyeon veya ben, ikimize birşey olursa ne yapardık? Ben böyle düşünürken kapı açıldı ve Moyeon geldi. Bana böyle ne düşündüğümü sordu. Başta söylemek istemesem de sonra söyledim."Moyeon, sence herşey sonlanacak mı? Ben bize birşey olur diye çok korkuyorum"
"Merak etme yakın da herşey sonlanacak. Bize de birşey olmayacak, bunları düşünme Min Seo"
Kafamı salladım ve ona sarıldım. Bunları yapan kişi kim merak ediyorum. Bu gizemli kişi eğer benim gördüğüm kişiyse çok kötü olurdu çünkü sürekli karşılaştığımız için bana bir şey yapabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seri Kaçırılma
Mystery / ThrillerPsikolojisi bozuk olan bir kişinin bir oyundan esinlenerek sadece 7 zayıf kız kaçırması ve onlara yaptığı kötü şeyler..