YANILMAK

1K 32 3
                                    

Moyeon

Min Seo ne zamandır bulunamıyor. Evin sessizliği, bizim onsuz oluşumuz bir kâbus gibi. Bu olanların hepsi bir kötü rüya olsaydı keşke. Polis bize hurdalığa gittiğini fakat orada herhangi birşey bulamadıklarını söylediler. Hurdalığın adresini bir şekilde almıştım.

Min Seo'nun annesine dışarı çıkacağımı söyledikten sonra çıktım. Üzüntüden odasına kapanmıştı ve birşey yemiyordu. Yolda otobüse binip o hurdalığa doğru gidiyordum. Otobüs ineceğim yere geldiğin de indim. Biraz yürüdükten sonra hurdalığa vardım.

Eğer Min Seo bu hurdalıktaysa onu burda aramaktan vazgeçmeyecektim. Hurdalığın içine girdiğim de etrafa bakınarak yürümeye başladım. Yürürken bağırmaya başladım.

"MİN SEO NERDESİN!?"

Min Seo'nun adını bağıra bağıra yürümeye başladım ama korktuğum şeydi bu, cevap gelmiyordu. Gözlerim dolmaya başlamıştı. Arabanın arkasın da bir adam gördüm. Arabanın tamiriyle uğraşıyordu. Ağlayarak yanına gittim.

"B-burda birşey oldu mu? Lütfen söyleyin. Burda hiç birkaç kız gördünüz mü veya g-garip birini? "

"B-Ben birşey bilmiyorum, üzgünüm."

"N-ne, bilmiyor musunuz? P-peki ne yapacağım ben şimdi. MİN SEO VE DİĞERLERİ KAYIP NE YAPACAĞIM ?!"

Biraz daha etrafa bakındım ve bağırdım. O adam umrum da değildi. Min Seo burda olabilirdi ve diğerleri. Biraz çabaladıktan sonra gitmeye karar verdim ama geri gelecektim, peşini bırakmayacaktım buranın.

Hayal kırıklığına uğramış hissediyordum, Min Seo'yu bulmalıydım. Otobüse bindim, biraz gittikten sonra indim. Tam eve doğru yürüyecekken aklıma birşey geldi ve donakaldım. Min Seo bana birşey söylemişti. Sürekli karşılaştığı o gizemli kişinin pas koktuğunu söylemişti.

Bunu hatırlar hatırlamaz hem ağlayarak hem de koşarak karakola gittim. Vardığım da içeri girerek hatırladığım şeyi anlatmaya başladım.

"M-min Seo, Min Seo'nun bana söylediği şey aklıma geldi. O sürekli gizemli ve şüpheli biriyle karşılaşıyordu ve onun pas koktuğunu söylüyordu. B-ben hurdalığa gittim ve orada araba tamir eden birini gördüm. O-o yapmış olabilir."

"Gizemli kişi... Choi Min Seo bir gün birini ihbar etmeye gelmişti ve onun garip, gizemli biri olduğunu söylemişti. O zaman suçlu o hurdalıkta ve hatta orada çalışan kişi.."

Seri Kaçırılma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin