Polisin ağzından
"Da Min Jin'yi kaçıran kişiden iz buldunuz mu çocuklar? "
"Hayır amirim,her şeyi araştırıp kontrol ediyoruz ama henüz birşey bulamadık. Olay yerin de hiç kamera olmadığı için işler zorlaşıyor."
" O serseriyi hemen bulmalıyız, daha çok araştırın!"
Min Seo
Sabah erken kalkmıştım sanırım tüm gece düşünmektendi. Bu isim bana bir yerden tanıdık geliyor ama çıkartamıyorum. Sabah yürüyüşe çıkmak için spora uygun kıyafetler giyip saçımı topladım ve çıktım. 1 saat yürümeyi planlıyorum. Yürürken de hâlâ o ismin nereden tanıdık geldiğini düşünüyordum. Baya yürüdükten sonra bir banka oturarak su içtim. Daha sonra tekrar eve döndüm.
Döndüğüm de Moyeon ve annem uyanmıştı. Annem kahvaltı hazırlıyordu. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra gelip masaya oturdum.
"Sabah yürüyüşüne mi çıktın?Sabah kalkmayı hiç sevmezdin."
"Evet anne, uyku tutmadığı için pek uyuyamadım o yüzden sabah kalktım."
Kahvaltıyı yaptıktan sonra masayı toplayıp odama gittik. Moyeon'a bu ismin bana çok tanıdık geldiğini anlattım.
"Şimdi düşününce dün haber de duyarken bana da tanıdık gelmişti. Seninle lise de aynı okuldayken o okulda ki bir öğrenciye çok benziyordu."
"Eğer tam olarak oysa, çok üzüldüm o kız çok iyi ve güzel bir kızdı."
Moyeon ve ben markete gidip birkaç gerekli malzeme alıcaktık. İkimiz de hazırlanınca çıktık. Market 2 sokak sonraydı, vardığımız da sepet alıp listeye baktık. Alıcaklarımızı tek tek bulup sepete doldurduk. Moyeon diğer tarafa doğru gitti, ben de almak istediğim şeyi bulmaya çalışıyordum. Ararken karşı tarafım da siyah şapkalı, siyah maskeli ve tamamen simsiyah giyinmiş birini gördüm. Keskin aletlerin olduğu reyona bakıyordu. O korkunç ve tuhaf gözüküyordu.
Moyeon'un bana seslenmesiyle hafif irkikip arkama baktım. Alıcaklarımızın bittiğini söylüyordu. O adam, ona baktığımı anlayınca hızlıca marketten çıktı. Kasaya geldiğimiz de ödeyip çıktık. Az önce ki şeyi ona anlattığım da o sadece gülüp geçti. Eve gelerek sonun da bu ağır poşetlerden kurtulmuştuk.
Gece olduğun da ikimiz yine odadaydık. Odam da televizyon açıktı, Moyeon izliyordu. Televizyon kanallarını rasgele değiştirirken haber kanalın da yine bir kaçırılma haberi olduğunu gördük. O kanalı açıp dikkatlice dinlemeye başladık. İkimiz yine şaşkın bir şekil de izliyorduk haberi. Kaçırılma olayı yine bu mahalle de olmuştu.
Spiker
" Şimdi son dakika haberi var. Yine bir kaçırılma olayı oldu. Olay gece saatlerin de olmuştu. Kaçırılan kızın adı Kang Sun Yeon olduğu tespit edildi. Olay yine Dobong Dong'da olmuştu. Aynı yer de 2 kaçırılma oldu. Ancak bu olayda da hiçbir şekil de iz yok. Yapan kişi hâlâ aranıyor."
İçimden olayı düşünüyordum. 2 kaçırılma olayın aynı yer de olması garipti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seri Kaçırılma
Misteri / ThrillerPsikolojisi bozuk olan bir kişinin bir oyundan esinlenerek sadece 7 zayıf kız kaçırması ve onlara yaptığı kötü şeyler..