#12
Vidjela sam Davida. Isto tako sam vidjela i Bornu koji je bio zaspao na mojemu krevetu. "Dobro jutro. Opa! Ja se ispričavam no doručak je za pola sata i trebali bi ustati." "Sad ćemo." Rekao je Borna koji je još bio u polusnu. Nisam imala snage za odgovaranje. Samo sam ponovno legla i šapatom izgovorila. "Pomozi mi Bože tijekom današnjeg dana." Tada sam ustala. Vani je bio lijep i sunčan dan. Ušla sam u kupaonicu, oprala zube, umila se i isplela pletenice. Otvorila sam ormar u koji sam jučer prije spavanja stavila majice i hlače koje su se posušile. Uzela sam kratke hlače i crnu majicu. Obula tenisice i bila sam spremna. David je pet minuta do pola 7 došao po mene. Kada sam ja bila u kupaonicu, Borna se otišao srediti u svoju sobu i zajedno sa Davidom došao do moje sobe. Otišli smo do blagovaonice. Na stolu su se nalazile 3 vrste pahuljica, marmelade, maslac, kruh, mlijeko, kava, čaj, salame, sokovi.... Sjeli smo da jedemo. "Dobar tek." Rekao je Borna i navalio na salamu. "Također." Dodao je David. Ja sam se samo nasmiješila. Uzela sam čokoladne pahuljice i mlijeko. "Naspavali ste se?" Pitao je David. "Tako tako. Mislim udobni su kreveti i sve, ali sam imao malo loš san i Ana isto." "Da, istina je. Imali smo ružne snove. Ti si se naspavao?" "Jesam. Baš kako kažete, i ja sam imao loš san. Probudio sam se i nisam mogao dalje zaspati." "Očito nas sve nešto muči." Rekla sam i nastavila jesti. "Dobro jutro. Nadam se da ste se naspavali jer danas kreće vaša obuka. Ono u čemu ste sada dobri, bit ćete još bolji." Rekao je gospodin Dropulić. "Oprostite gospodine Dropulić." "Oh molim te Ana, zovi me Ivan." "U redu. Kako mislite da ćemo biti još bolji?" "Mislim na to da se ti i Borna uopće nećete moći viđati. On je, kada ste igrali, bavio se kodiranjem, dešifriranjem, hakiranjem i tako to. Ti si se bavila utrkama. Sada se najedite i pozdravite se. Borna odlazi sa nekim mojim ljudima koji znaju hakirati, a ti ideš sa Davidom da naučiš voziti auto. Sada mi dajte da se najedem." Borna i ja smo se samo gledali. Jučer smo se probudili ovdje, a danas krećemo sa "školom". Najeli smo se i prišla sam Borni.
YOU ARE READING
ON, JA I AVANTURA #2
AdventureMoje iluzije su postale stvarnost, a ne želim ih. Želim ponovno biti sretna, zbunjena, luda, svoja i ne normalna. Kako da to postignem? Zar je jedini izlaz ova moja glupost od igrice?