#26

36 3 0
                                    

Na vratima je stajao David, a iza njega provirio je Borna. Krenula sam zatvarati vrata, ali Borna me zaustavio. "Želio bih s tobom razgovarati." "Nisam raspoložena." David je stajao sa strane i vidjela sam suze. "Molim te Ana." "Ne Borna, rekla sam ne." Zatvorila sam vrata, ali otvorila su se sama. Točnije Borna ih je otvorio. "Dođem kasnije do tebe. Budi budna." Rekao je šaptom i zatvorio vrata za sobom. Uzela sam mobitel, a naša slika bila je na pozadini zaslona. Suze su mi ponovno navrle. Još uvjek ga volim. On je bio prvi koga sam ikada poljubila, zagrlila, kraj kojeg se nisam bojala da sam manje vrijedna. Gledala sam u mobitel i nakon što se ugasio. Nakon nekoliko minuta, možda pola sata došao je Borna. Samo je otvorio vrata i ušao. Legao na krevet do mene. "Trebaš da budem Filip?" "Da." Rekla sam kroz plač. Približio mi se i zagrlio me. "Pričaj." "Ja.... neznam.... ja još uvijek volim.... volim ga... jakooo...." govorila sam kroz suze i plač. Vjerovatno me nije razumio. "Znam Ana, vidim." "Zašto sam ja to napravila? Misliš da sam pogriješila?" "Možda jesi, ali možda i nisi." Počela sam još više plakati. Nisam se mogla smiriti. Samo sam pružila mobitel Borni da se sam uvjeri. Njegov izraz lica ostavio me bez teksta. "Ana, kada ste se to slikali i gdje?" "Na plaži... prošli tjedan...." "Aha." Gledao je u sliku i vidjela sam da mu je žao, ali da je i sretan. Ležao je kraj mene i držao maramice. Nikada ne bih rekla da je Borna takva dobrica. Kada sam se smirila Borna je imao pptrebu da nešto kaže. "Znaš da te on i dalje voli. Bez obzira na to što više niste zajedno." Opet suze. Napokon sam se smirila, a on sad i dalje priča. "S vremenom će shvatiti kakvog anđela je izgibio, a tada će biti kasno." Još više sam plakala, nemoguće mi je bilo prestati. Zašto sam se nadala nečemu? Zašto? Kako sam glupa. "Ja sam glupa." "Nisi. On je." "Ne moraš ga braniti zato jer ste oboje muškarci." "Nikada ga ne bih branio. Zato što te povrijedio." Počela sam plakati, opet. Zarila sam glavu u jastuk i tako sam zaspala.

ON, JA I AVANTURA #2Where stories live. Discover now