#15

47 3 0
                                    

Legla sam u krevet. Rezime današnjega dana. Prvo, vozila sam auto, koji uopće nisam planirala voziti. Drugo, nije bilo Borne, jer je negdje, tko zna gdje. Treće, provela sam veći dio dana sa Davidom koji je prekrasan i prezgodan. Živote, ne smijem se zaljubiti. Filip bi mi sada rekao da sam se već zaljubila. Ne smijem. Dala sam obećanje. U jednoj verziji Spider-man-a učiteljica na kraju prvog dijela filma kaže;" Nemoj davati obećanja koja ne možeš izvršiti." "Takva obećanja su najbolja." Bio je odgovor. Ja se ne smijem zaljubiti. Zaspala sam. Danas mi je bilo baš lijepo. Ujutro me probudio David kucajući na moja vrata. "Hajmo, digni se. Jutro je." "David!" Viknula sam. "06:00 je!" "Znam. Ako želiš da se poslijepodne družimo, onda sad moramo na posao. Ponavljanje je majka mudrosti. Čeka te vožnja." "Mrzim te." "Ne mrziš me. Čekam te u blagovaoni." Tada je izašao, ali se ubrzo vratio. "Doručak je za 30 minuta." Tada je izašao po drugi put. Zabila sam glavu u jastuk i pitala se kako je Borni. Što on radi? Ustala sam na jedvite jade. Mrzim kada me ujutro probude. Obukla sam se  slično kao i jučer, ali sam oko struka stavila onu veliku košulju. Izašla sam iz sobe i otišla u blagovaonicu. Stavila sam pahuljice i najela se. "Krećemo odmah sa pravim autom na parkiralištu. Samo moram uzeti čunjeve. Vidimo se u garaži." "David čekaj. Jedva sam došla ovamo. Ne znam gdje je garaža." "Hajde odi onda sa mnom." Ustala sam i krenula s njim. Uzeo je čunjeve i sjeli smo u auto. "Zar baš moram?" "Ha.. Ana tebi je još super ovdje. Da vidiš kako je Borni. Ti ni ne radiš još ništa. Njemu je tempo ubitačan. Bude ti on pričao. Tvoj uzbudljivi, ubitačni i avanturistički tjedan tek dolazi." "Moj... kako si već rekao, nebitno.. tek dolazi? Pa hoćeš ti da ja umrem ovdje?" "Ne." Jednostavan i kratak odgovor, ali tada je dodao. "Jako si slatka dok se ljutiš. Točnije, pokušavaš ljutiti." Ostala sam iznenađena, a tada....

ON, JA I AVANTURA #2Where stories live. Discover now