Ja sam gledala u stranu,a on, svojom rukom podigao moju bradu i gledao me. Na jedan poseban način. "Hej. Vjeruj mi bit će ih mnogo." Nasmješio se. Primio me za ruku gitaru zabacio preko ramena, u drugu ruku uzeo je svoje japanke. Ja sam u lijevoj ruci držala svoje tenisice, a u desnoj bila je njegova ruka. Hodali smo po plaži, razgovarali i bila sam sretna. "Joj Ana. Nemogu ti opisati koliko si lijepa i koliko sam sretan što sam te upoznao." "Hvala ti David. Za sve. Svaki kompliment koji si mi dao, za onaj dan u dućanu, za auto, za vožnje, za sviranje..." Bila bih još nabrajala, ali me prekinuo. "Ana ne moraš sve to nabrajati, jer da nije bilo tebe to se nikada ne bi desilo." "Točnije. Da nije bilo Tine i mpg obračuna sa njom, ne bih bila ovdje." "Tko je Tina?" "Moja pokojna sestrična. Ona mi ne nedostaje. Potukla sam se s njom, za malo razbila nos i glavu. Duga priča. David. Obećao si mi da ćeš mi ispričati što znači da si ti jedan od onih ljudi." "Sigurna si da želiš znati?" "100% sigurna." "Uredu. Primjerila si da smo tata i ja bogati. To se nije ogodilo preko noći. Tata je prije bio član mafije i polako je od najranijih dana uvodio i mene. Ukrali su svašta, palili kafiće, aute, napadali ljude... Ja sam sve to gledao. Tata je znao dolaziti doma pijan i vrijeđao mamu. Znao me i tući. Jednom riječju KOMA. Stavljao je novac od svega toga zastrane. Tada se sprijateljio sa nekim ljudima koji su ga naučili programirati i postupno je prestao pljačkati. Izmislio je nekoliko igrica koje sam ja protiv njegove volje uzeo i odnio u trgovačku kuću za igrice. Oni su prihvatili i tata se obogatio. Tada sam se ja bacio u ulične utrke. Znam da to nije najbolje, ali nisam si mogao pomoći. Uživao sam u tome. Od 30 automobila koji su u garaži, 25 sam ih osvojio na utrkama. Prestao sam sa utrkama onoga dana kada je tata doveo prvo dvoje ljudi koji su igrali tu igricu u našu kuću. Ono što te čeka nemora te plašiti." "Wow. Ovo za tatu je šokantno. Drago mi je da više ne voziš te utrke. I drago mi je da se sve poslžilo." "Sad si ti tu i ne želim te izgubiti." "Ne želim ni ja tebe. Možeš li mi reći što me čeka?" "Trebala bi zajedno sa Bornom obaviti jedan zadatak. Nitko ga do sad nije prošao. No ne želim ti reći jer neće biti iznenađenje." "Nemoj. Želim ostati iznenađena." "Budeš."
YOU ARE READING
ON, JA I AVANTURA #2
AdventureMoje iluzije su postale stvarnost, a ne želim ih. Želim ponovno biti sretna, zbunjena, luda, svoja i ne normalna. Kako da to postignem? Zar je jedini izlaz ova moja glupost od igrice?