Hoofdstuk 33

882 26 3
                                    

"Gaan we vandaag iets leuks doen met zijn allen?", vraag ik. Mikky knikt. "Ik kan wel even in de groep appen of ze plannen hebben. Misschien kunnen we dan met zijn allen gaan bowlen, uiteten en dan met zijn allen naar club air gaan." Ik knik en kijk mee via Mikky's mobiel aangezien ik nog steeds niet in de groep zit.

"Bestieeees"

Mikky:
Guys, hebben jullie wat te doen vandaag?
Liv en ik zaten eraan te denken om gezellig te gaan bowlen met zijn allen, daarna uiteten te gaan en als laatst met zijn allen uit te gaan bij club air

Naomi:
Joël en ik kunnen vanmiddag niet, maar vanavond kunnen we wel

Matthijs:
Klinkt goed! Annick en ik zijn van de partij :)
Moeten we Donny en Marijn niet meevragen?

Mikky kijkt mij vragend aan. Ik schud gelijk mijn hoofd. "Nee sorry, dat gaat hem niet worden."

Mikky:
Misschien een andere keer. Liv vindt het niet fijn als ze meegaan

Kasper:
Snap ik!
Ik ben van de partij!
Hoe laat spreken we af?

Mikky:
2 uur doen? Dan drinken we van tevoren wat en dan huren we de baan af van 3 tot 5 en gaan daarna op ons gemak naar het restaurant

Matthijs:
Is goed!
Tot straks!

Kasper:
Tot straks!

*
"Dus Liv", zegt Frenkie. "Wanneer vertrek je nu precies naar LA?" We zitten met zijn allen te eten, op Joël en Naomi na. We hebben eerst wat gedronken en hebben daarna gebowld. "Volgende week vrijdag." Mikky en Annick kijken me allebei aan. "Ik dacht dat je er pas 1 november moest zijn", zegt Mikky. Annick knikt instemmend. "Dan begint het kamp ja. Maar ik wil er wel eerder zijn zodat ik LA kan verkennen en de rest van de groep kan leren kennen." Mikky zucht. "Dan hebben nog maar een week." Ik knik en zucht. "Nog een week." Kasper schudt zijn hoofd. "We gaan er vanavond gewoon het beste van maken. We vergeten je zorgen over Donny, we vergeten dat je volgende week naar LA verhuisd en we gaan er een feestje van maken." Ik glimlach en knik.

"Op Liv!", proost iedereen als we allemaal een drankje hebben. Ik glimlach en proost met ze mee. Samen met Naomi, Mikky en Annick loop ik de dansvloer op. We dansen met zijn vieren op de muziek. "We gaan je moves echt missen Liv."  "Alleen mijn moves?" De meiden lachen. "Ja sorry. Alleen je moves." Ik schud lachend mijn hoofd. "Ik ga jullie ook missen", zeg ik en sla mijn armen om Mikky en Annick heen. Mikky en Annick slaan hun armen om mij en Naomi heen en zo staan we met zijn vieren in een rondje. "Jullie komen wel langs hè?" De meiden knikken. "Ik kom sowieso terug naar Nederland voor de geboorte van jullie meisje", zeg ik tegen Naomi. Ze glimlacht. "Dat is je geraden. Anders kom ik je persoonlijk halen." Ik glimlach en zucht. Ik ga ze echt heel erg missen. Matthijs, Frenkie, Joël en Kasper komen er ook bij staan. "Onze laatste avondje uit", zegt Matthijs. "Hou op hoor", zeg ik. "Dadelijk moet ik nog janken. Dat wil ik volgende week pas doen hoor." Ze schieten in de lach. "Ik houd van jullie", zeg ik en kijk ze allemaal een voor een aan. "Wij houden ook van jou Liv." "Een feestje aan de gang?", hoor ik iemand vragen. We kijken met zijn allen de kant van het geluid op en zien Donny en Marijn staan. Ik zucht. Hier zat ik dus echt niet op te wachten. "Ja", zegt Matthijs. "Livs afscheidsfeestje." Donny's gezicht betrekt en hij kijkt mij aan. "Afscheidsfeestje? Dus je gaat naar LA?" Ik knik. "Wanneer vlieg je?" "Volgende week vrijdag." Hij zucht even. "Wauw oké. Veel plezier. Ik zal je feestje niet verpesten", zegt hij en loopt samen met Marijn weg. Ik zucht. "Wie wil er wat drinken?"

Dance Off // Donny van de BeekWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu