Onun koltuğunda,onun kokusu içinde kahvemi yudumluyordum.İçtiğim 2. kupa kahveydi,onu beklerken uyuyakalmak istemiyordum.Uyumak için ısrar eden vücuduma kahve çok da fayda ediyor gibi değildi.
Saat 05:46'yı gösteriyorken işinin bu kadar uzamasının normal normal olduğuna kendimi inandırmaya çalışıyordum.Yani,bu normaldi,değil mi?Onu öldürmek,dilimlere ayırmak,ve okyanusa göndermek.Evet,bu saat oldukça normaldi.
Kapının önüne yaklaşan siyah mat arabaya kaydı gözlerim.Kalbimin atışı kahve değil de,onun sayesinde daha da hızlandı.
Bir terslik vardı.Hissediyordum.
Araba durunca içinde uzun bir süre bekledi,direksiyonu izliyordu.Dağınık kaşları çatıldı,gözlerini yumup başını dövmelerle dolu ellerinin arasına aldı.
Evet,kesinlikle bir terslik vardı.
Üstüme hırkamı hızla giyerek arabasına ilerledim.Kapısına uzandım,kilitliydi.
Camı üç kez tıklattım,başını benden yana çevirmedi bile.Öylece direksiyona bakıyor,göğsü birden çektiği sert nefeslerle kalkıp iniyordu.Bu hali hiç hoşuma gitmemişti.Cama daha sert vurmaya başladım.Hızla.
"Oli?A-açar mısın kapıyı?"
Sesim kendimden oldukça güvensiz çıkıyordu,sebebini anlayamamıştım.Korkuyordum,bir şeyler olmuş olmasından ölümüne korkuyordum.
Cama sertçe bir kez daha vurduğumda irkildi,gözleri refleksle benimkilerle buluştu.Kapıya uzanan ellerini görünce rahat bir nefes verdim.
Arabadan hızla indi ve bana doğru yürüdü.Gözleri bomboş bakıyordu,gittikçe yaklaşıyordu yüzlerimiz.
"Sen iyi misin?" dedim ve elimi yanağına koydum.Gözlerini yumduğunda bir damla yaş süzüldü sağ gözünden.
"Oli,korkmaya başlıyorum?Neler oluyor?"
Vücutlarımızı hızla birleştirdi ve kollarını etrafımda birleştirdi.Vücudu titriyordu,üşüyor gibiydi.Elimle saçlarını okşamaya başladığımda daha da sıkı sarıldı.
"Gel,seni içeri götürelim,olur mu?"
Ondan ayrıldım ve gözlerine baktım.Benim yönlendirmem olmadan bir yere gitmeyecekti.Ellerinden tutup onu eve çekebildim.
Evden içeri girdiğinde hızla kapıyı kilitledim,duymak üzere olduklarım beni çok tedirgin ediyordu.
Onu koltuğa çektim ve oturttum.Ürkek bir şekilde nefes alıyordu.
"Anlat Oli.Korkmaya başlıyorum."
"Lana..."
Devamının gelmesi için gözlerine baktım.Tanrım,konuşmuyordu.Ona biraz daha yakınlaştım.Sesi çok alçaktı,belki böylece rahatlıkla duyardım.
"Lana'ya ne oldu,Oli?"
"Onu öldürdüm..." dedi ve ellerine baktı.
"Evet,biliyorum?Sorun nedir?"
Kanlı sayılabilecek gözlerini bana çevirdi.Dehşet içindelerdi.
"Suçlu değil.Değildi." Derin bir nefes aldı ve cümleyi tamamladı."Suçlu olan o değildi."
"Ama sen-"
"Dave.Dave dedi.Oldukça emindim.Emindim,suçlu olanın o olduğuna emindim!" Hırsla ayağa kalktı ve tişörtünü çıkarıp kenara fırlattı.Oldukça tedirgindi.Elleri titriyor,endişe ve kargaşa içinde etrafına bakıyordu.
"Tamam.Tamam sakin ol." Ayağa kalktım ve çantama uzandım.
"Nereye gidiyorsun?" diye sordu bir çırpıda.
"Dave'in yanına gidiyorum.Senin için onunla konuşacağım.Burada bekle.Hatta biraz uyu,olur mu?"
Başını iki yana salladı."Beni bırakma." Elimden tutup koltuğa çekti beni.Küçük bir çocuk gibi davranıyordu.Ne yapacağını bilmiyor,bu yüzden de birine sığınma ihtiyacı hissediyordu.
Koltuğa oturduğumuzda başını boynuma yasladı ve gözlerini yumup derin bir nefes aldı.
"Sen benim dünyadaki cennetimsin,yemin ederim."
Yanağını sevdim ve alnına bir öpücük kondurdum."Söz veriyorum,hep buradayım."
"Bu yaygın bir yalan,Mia."
"Bu da ne demek,Olober?"
"Bana söz verme.Sözler tutulmamak için varlar." Sesi kısıklaştı,kendini uykuya bırakıyordu yavaşça."Yanımda dur,yeter."
Dudaklarımı alnına yasladım ve öylece bekledim.
"Dehşet dolu bakışları gözlerimin önünden gitmiyor." dedi sesi titrerken.
"Oli,yanlış kişi olduğuna emin misin?"
"Dave..."
"Çünkü tuvalette oldukça suçlu görünüyordu."
Tek gözünü açtı ve bana baktı."Ne?"
"Sana söylemeyecektim ama-"
"Neyi?"
Toparlandı ve başını kaldırdı boynumdan.
"Dudaklarımı öptü."Omuz silktim ve bir tepki bekledim.
"Ne?"
Duraksadı ve kaşlarını çattı."Senin mi?Niye?"
Omuz silktim ve ortamı yumuşatmak istedim."Sanırım kızlara da hitap ediyorum."
Hızla ayağa kalktı ve telefonunu cebinden çıkardı.
"Orospu çocuğu."
-
yazar ben.BOK gibi bir süreçten geçiyorum.BOK.
hikaye yazmak iyi gelebilir diye düşündüm.
öyle de oldu.yorum,öneri vs ne gelirse aklınıza.Yazın.
bana yardımcı olun.
seviyorum sizi.