Hırsla arabasına yürüyen Oliver'ı kolundan tuttum.Gözleri dönmüş gibiydi,bana attığı bakış beni ürkütmüştü.
"Nereye?"
"Senin kendini siktirdiğin adama gidiyorum.Beni durdurmaya kalkma Mia.Sakın."
Kolunu hırsla elimden ayırdığında şok içinde ona bakıyordum.Ne dediğinin farkında değil gibiydi,ama yine de...sözleri acıtıyordu işte.
"Oliver." dedim ve gözlerimi yüzüne diktim.
"Ne var,Mia."
Omzundan tutup kendime çevirdim ve sert bir tokat attım suratına.Bu konuda beni daha fazla üzmesine izin vermeyecektim.Tek istediğim ve yaptığım yanında olmaktı.Neden ısrarla beni üzüyordu?
Ona vurmuş olmanın şokuyla gözlerime baktı.Gözlerim dolmuştu sinirden,kahretsin.Alt dudağımı çiğnedim ve tısladım,"Eve gir.Konuşacağız."
Gözlerini yüzümden kaçırdı ve duraksadı.
"Bir kez daha beni parçalamana izin vermeyeceğim.Eve gir!"
Oliver sanırım ilk kez sözümü dinliyordu.Yavru bir kedi gibi arkasına bakmadan hızla eve ilerledi.Arkasından eve girdim ve kapıyı kilitledim.
"Bana bir kez daha Dave ile ilgili laf sokarsan-"
"Dave ölmeyi hakediyor."
"Ah,öyle mi?Beni 3 ay terkettiğinde beni hayata o döndürdü Oliver!"
Yere baktı ve dinlemeye koyuldu.
"Ne zaman anlayacaksın,problemin kendinde olduğunu?Ne zaman etrafına bok atmadan duracaksın?"
"Dave'in savunulacak bir tarafı yok,Mia."
"Ama senin var,öyle mi?"
Gözleriyle buluşturdum gözlerimi.
"Ya bundan sonra bana dürüst olur bana istediğim ve hakettiğim değeri verirsin,ya da-"
"Devamını getirme." dedi sinirli bir sesle.
"Bir daha Dave konusunu gündeme getirme o zaman!" Sesim boğazımı patlatarak yükselmişti odanın içinde.Kulaklarıma inanamadım.
"Öldürmek istediğin her kızla aynı şeyi sen yapıyorsun.Ve sonra suçlu benmişim gibi davranıyorsun.Kes artık!Buna daha fazla dayanamayacağım,anladın mı?!"
"Kaldıramıyorum,Mia!İkinizi aynı yatakta düşündükçe-"
"Ah,öyle mi?Ben seslerinizi duydum,Oliver!"
"Ben yapmadım!"
"Sikmen gerekiyordu çünkü!Senin için her şeyi yapabilecek bir kızı görmezden gelmek daha mı basitti,Oli'si?!"
Sessiz kaldı.Başını iki yana salladı.
"Bu aptallık için vaktim yok.Dave ölmeli,diyorum."
"Neden?Onunla yattığım için mi?Hı?Gay olmadığı için mi?"
"Beni manipüle etti!Lana'nın suçsuz olduğunu o da biliyordu,ama-"
"Ah,tabii.Lana'yla yatamadığın için bu denli sinirlisin."
Sinirle güldü ve koltuğa bir tekme savurdu.
"Lana,Dave'in eski sevgilisi olabilir!Neden lanet kulaklarını açıp beni dinlemiyorsun?!Suçsuz birini katlettim ben!Bana yalvardı,bense ona inanmadım!"
"Neden bahsettiğini anlamı-"
"Çünkü dünya senin etrafında dönüyor sanıyorsun,ama dönmüyor,Mia.Lanet olsun,sadece bir kez arkamda dur!Bir kez!"
Gözlerinin doluş sebebi sinir miydi,yoksa ağlıyor muydu,anlayamıyordum.
"Benim tek varlığım sensin.Lütfen..D-dinle beni..Hak ver demiyorum,kabul etmesi zor bir şey yapıyorum ama..b-buna ihtiyacım var,Mia.Lütfen."
Ellerine uzandım ve tutup gözlerine baktım.
"Tamam.Tamam.Ben yanındayım Oli,bak.Buradayım.Gitmeyi düşünmüyorum,Gitmeyeceğim.Sen de gitme,tamam mı?Anlat.Dave neden ölmeli,anlat."
.