'çay'

5.5K 294 171
                                    

Uyarı: Yok.

---

"Çayım nerde Y/N?" Sherlock'un bu dediğini duydun ama kafanı kitabından kaldırmadın.

"Y/N?" Sessizce ofladın ve Sherlock'a baktın.

"Efendim." Sherlock bilgisayarın ardından sana kısa bir bakış attı.

"Çayım nerede?" Elinde ki kitapta nerede kaldığını unutmamak adına hızla sayfa sayısına baktın ve tekrar Sherlock'a döndün.

"Ben hizmetçin değilim Sherlock, hem bak seninde ayakların var!" Dediğim üzerine beni sorgularcasına konuşmaya başladı.

"Kalkıp yürüyebilmek için sadece ayaklarının olması yetmez. Bunun yanında bacaklar, kas, sinir ve iskele-" Daha fazla dayanamayacağımı anladın.

"Ah, tamam yeter. Sus. Sana çayını getireceğim ama yeter ki sus."

"Tamam." Kafasını bilgisayarın üstünden çıkartıp şirince gülümsedi.

Gözlerini devirip oturduğun yerden kalktın, kitabını masaya bırakıp ilerleyerek mutfağa girdin.

Dolaptan çaydanlığı buldun ve çay suyunu çaydanlığa doldurmaya başladın.

Dolduğunda çayı koyup, ocağa yerleştirdin. Başka bir dolaptan çay için bir bardak ve altlık çıkarıp beklemek üzere tezgaha yaslandın.

Bir kaç dakika geçtiğinde bacaklarının yorulduğunu hissettin.

Kenardan bir sandalye çektin ve oturdun.

Bir süre daha bekledin, sonunda çayın hazır olduğunu anladığında yavaşça ayaklandın ve ocağın altını kapatarak çaydanlıkta ki çayı çay bardağına dökmeye başladın.

Her şey bittiğinde bardağı dikkatli bir şekilde tutarak ilerlemeye başladın.

Tekrar salona girdiğinde bilgisayarın oraya doğru baktın ama Sherlock orada yoktu.

"Sherlock nerdesin?" Tekrar bulunduğun yerden etrafa göz gezdirdin ama yoktu.

"Arkandayım." Sesi duyduğun an çayı dökmemeye dikkat ederek arkana döndün.

"Korktum." Bu dediğin ile sana kısa bir bakış attı.

Elinde ki çayı aldığı gibi koltuğuna oturdu.

"Rica ederim." Bunu sessiz söylemiştin Sherlock'un  duyamayacağı şekilde. Sende yavaşça kitabını masadan aldın ve koltuğuna tekrar oturdun.

Kitabının kapağını açtığında hangi sayfada olduğunu çoktan unutmuştun.

İçinden kendine söverken kulaklarını Sherlock'un sesi doldurdu.

"192." Ona baktın ve onaylarcasına şeyler fısıldadın.

"Ve, çay için teşekkürler. Lezzetli olmuş, Bayan Hudson'ın çayı kadar olmasada." Bu dediğine Sherlock'un gülümsedin ve tekrar kitabına döndün.

***

HAZIRDA BU BÖLÜM VARDI DA OLUM BU NE BİÇİM BÖLÜM AQ Bİ OLAY OLMUYO Kİ SAÇMA SAPAN Bİ BÖLÜM İŞTE

sherlock holmes / imagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin