'yukarıda'

3K 160 21
                                    

Sherlock hızlı adımlar ile eve girdiğinde Bayan Hudson onu telaş içerisinde karşılamıştı.

Sherlock Bayan Hudson'ın yüzüne dikkat ile baktığında eve birilerinin girdiğini anlamıştı.

"Sherlock, Sherlock. Y/N yukarıda. Y/N yukarıda kaldı! Lütfen, kurtar onu! O-o yukarıda!"

Bayan Hudson korkudan sürekli bunları tekrar ederken Sherlock içinde ki öfke fırtınaları ile beraber üst kata hızlı adımlarla çıkmaya başladı.

İçinde sürekli sana bir şey olma korkusu vardı.

Merdivenlerden yukarı çıktığında kapıyı sert bir şekilde açtı.

Gözleri hızla etrafta gezinirken bakışları senin sandalyede bağlı ve ağlamaktan kızarmış gözlerine takıldı.

İçeride ki adamlardan birisi Sherlock'un geldiğini fark edince ona doğru yumruğu ile vurma eyleminde bulundu.

Sherlock aklından hızla bir kaç plan kurdu ve o adamdan hızlı davranarak önceden hazırladığı yumruğu ile ilk önce o vurdu.

Adam yumruk ile yalpalanırken senin yanında duran adamın eli belinde ki silaha kaydı ve onu aldı.

Gözü ile Sherlock'u nişan aldı.

Sen bu sırada her şeyi korkuyla izliyordun.

Sherlock kendisine silahın doğrulduğunu fark edince çevik bir hareket ile adam fark etmeden elinden silahını aldı ve onun karnına bir yumruk geçirerek onu etkisiz hale getirdi.

Her iki adamda bitmiş vaziyette iken sen tekrar ağlamaya başlamıştın.

Çünkü Sherlock'a bir şey olmasından korkmuştun.

Sherlock hızla canını yakmamaya çalışarak ağzında ki bez parçasını ve ip ile bağlı olan ellerinle ayaklarını kesti.

Ellerin serbest kalınca duraksamadan Sherlock'a sarıldın.

Tüm yüzünü onun boynuna gömdün ve ağlamaya devam ettin.

Sherlock elleri ile saçlarını okşadı.

"Şşt, sakin ol tamam geçti Y/N. Güvendesin..."

Başını yavaşça salladın hala onun boynundayken.

Sherlock içinden o adamlara sürekli küfürler ediyordu...

Sherlock içinden o adamlara sürekli küfürler ediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

sherlock holmes / imagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin