'sonuçta o'

3.4K 169 190
                                    

10k özel bölüm <8

*smutmutmutmutmutmutmutmut*

Kafanı okuduğun kitaptan kaldırdın ve oturduğun koltuktan göz ucuyla Sherlock'a baktın.

Yarım saattir kitabı okuyordun ama bitmiyordu.

Sherlock ise telefonundan bir şeylere bakıyordu.

Aklına bir fikir gelince gülümsedin.

Elinde tuttuğun kitabı hızla masaya koydun ve yavaşça koltuğunda kalkıp Sherlock'a doğru ilerledin.

Kendinden emin bir şekilde Sherlock'un elinde ki telefonu alarak yanındaki masaya koydun.

Sherlock daha ne olduğunu anlamadan senin vücudun onun vücudunun üstünde yerini aldı.

Dudakların ise onun dudaklarına kapandı.

Sen ellerin ile onun ellerini kendi beline sararak Sherlock'a yardımcı oldun.

Sherlock ne istediğini anlamış olmalı ki öpücüklerine karşılık vermeye başlamış, bir yandan da seni kucaklamıştı.

Her ikinizinde birbirinizi doyumsuz olarak öperken, Sherlock seni iyice kucağına​ almış ve ayaklanmıştı.

Sen kollarını onun boynuna dolamıştın, onun elleri ise senin belin ve kalçaların arasında gidip geliyordu.

Sherlock seni kucağında hala öpücüklere boğmaya devam ederken kendi odasına götürmeye başladı.

Boş olan bir eli ile kapıyı açıp içeri geçti, tekrar geri kapadı ve kilitledi.

Sen bu sırada nereye geldiğini anlamıştın, bunun için de düşmemek adına sıkıca tutunmuştun Sherlock'a.

Sherlock düşmekten korktuğunu anlayınca öpücüklerini senin dudaklarından boynuna indirdi ve kulağına fısıldadı.

"Seni asla düşürmem."

Bu dediği şey ile güldün.

Sherlock senin sırtını dayadığı sert kapıdan çekerek yumuşak yatak ile buluşturdu.

Senin ellerin onun gömleğinin düğmelerine giderken, onun elleri ise giydiğin askılının içine girmeye istiyormuşçasına izin istiyordu.

Sen daha fazla dayanamayıp üstünde ki askılıyı çıkardın ve güzel fiziğini ortaya koydun.

Sherlock'un gözleri senin bedeninde gezinirken dudakları hafifçe sırıttı.

Sen ise hızla tekrar onun dudaklarına yapıştın.

Ama ellerin onu gömleğinin düğmelerini açmaya uğraşıyordu.

Sonunda düğmeleri açtın.

Sherlock ise senin dudaklarından ayrılmadan onu esir alan gömlekten bir hışımla kurtuldu.

Sherlock'un dudakları senin dudaklarından ayrılarak boynuna indi.

Orada tatlı ama bir o kadar da sert izler bırakırken sen ağzından kaçan iniltilere engel olamıyordun.

Sanki Sherlock da senden bunu beklermiş gibi kendi dudakları senin boynundayken sırıttı ve sende bunu hissettin.

Sherlock'un dudakları boynuna çalışırken ellerinden birisi bacaklarında birisi ise şortunun kenarlarındaydı.

Sen yine bir cesaret gösterisi yaptın ve altında ki şortu hızla çıkarıp kenara attın.

"Dünya üzerinde ki en şanslı insan olduğumu düşünmeye başladım."

Sherlock'un dediği şey ile kaşlarını çattın.

Sherlock yavaşça üzerine eğilmeye başladı.

Sonra ise kulağının dibinde durdu.

"Senin sayende..."

Sonra senin bir şey demene izin vermeden dudaklarına yapıştı.

Ellerin Sherlock'un kemerine giderken, Sherlock üstünden kısa bir süreliğine kalktı ve pantolonunu çıkardı.

Tam üstüne geçeceği sıra sen onu altına aldın öpmeye başladın.

Sherlock elleri belinde gezinirken sütyeninin kopçasına geldi.

Yavaşça kopçasını açtı.

Göğüslerin serbest kalırken Sherlock seni altına aldı.

Ellerinden birisi göğüslerinde gezinirken diğeri külodunu yavaşça aşağı çekmeye başladı.

Sonunda çıkardığında ikinizde tamamen çıplaktınız.

Sherlock'un dudakları senin vücudunda tura çıkmışken sen kendini akışına bırakmıştın.

Sherlock'un vücudunun her bir noktasına kondurduğu öpücük seni gıdıklıyordu.

Öpücükler kesildiğinde kapamış olduğun gözlerini açtın.

Tamda karşında Sherlock vardı.

Onun gözleri gözlerinin içine bakıyordu.

Yavaşça fısıldadı.

"Eğer canını yakarsam beni uyar."

Sen gözlerini onun gözlerinden ayırmadan tamam anlamında başını salladın.

Eli ile yanağını okşayıp dudakların ile boynuna tutkulu öpücükler kondurmaya başladı.

İşte tam o sırada birbirinizin olduğunuz.

Sen nefesini tutmuştun acıdan.

Ama daha sonrasında bu git gide zevk vermeye başladı.

Bacaklarını Sherlock'un beline doladın.

Böylece birbirinize daha da yapıştınız.

İkinizde belli bir ritmi yakalamıştınız.

Bu da her şeyin daha güzel bir hal almaya başlamasına sebep olmuştu.

Sonuçta o Sherlock'tu...

***Bunu bana yaptırdığımız için size teşekkür ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***
Bunu bana yaptırdığımız için size teşekkür ederim.
Yorum yapın:')

sherlock holmes / imagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin