Roma Kampında işler gayet iyi gidiyordu. Bu sabah Thalia buraya geldiğinde her şey değişti. Tamam anlıyorum bizler meleziz ve başımıza böyle şeylerin gelmesi normal karşılanabilir ama benim hayatım bir melez için bile çok ekstrem bir durum. Thalia geldiğinde avcı kıyafetlerini giymişti, yay ve okları sırtındaydı. Çok tuhaf diye düşündüm. Yay ve okların görünmemesi gerekirdi. Sadece ihtiyaç anında ortaya çıkarlar. Avcıların yay ve okları büyülüdür. Thalia nefes nefeseydi belli ki buraya gelirken bir canavarla karşılaşmıştı. Bu da neden yay ve oklarının görünür olduğunu açıklıyordu. Thalia "Çok büyük bir problemimiz var, yardımınız gerek." dediğinde bunun sadece bir ziyaret olabileceğine dair küçük umutlarım da sönmüş oldu. "Ne oldu? İyi misin? Yorgun gözüküyorsun." dedim. "Tuhaf olaylar oluyor, çok tuhaf olaylar. Avcılar yaşlanmaya başladılar. Benim üzerimde çok bir etkisi olmadı fakat benden yüzlerce yıl büyük avcıların hepsi kötü durumda. Artemis hiçbir şey yapamıyor, büyüleri etki etmiyor. Babama durumu açıkladım ama beni doğru düzgün dinlemedi bile. Babamı hiç o şekilde görmemiştim, korkmuş gözüküyordu. " Bunun üzerine gerçekten çok şaşırdım "P-peki bunun nedenine dair herhangi bir fikriniz var mı? "Hayır yok. Yani dün gece aldığımız mesaj dışında. Üzerinde çok tuhaf semboller vardi, karmaşık iç içe geçmiş semboller. Zarfı açtığımızda bir koordinat ortaya çıktı başka hiçbir şey yoktu. Bir dakika bir de zarfın altında bir isim yazıyordu: Jace Herondale. Daha önce hiç duymadığım bir isimdi ." Peki bu Jace denen adamın melez olma ihtimali var mı? Yoksa bu bir tuzak mı? Thalia bilmiyorum anlamında başını iki yana salladı." Belki zarfın üzerindeki sembollerin ne olduğunu Annabeth bilebilir. O burada mı? '' Annabeth 'in sembollerin ne olduğu hakkında bir fikri olabileceği konusunda Thalia'ya katılıyordum. Evet anlamında başımı salladım ve gelmesini işaret ettim.Annabeth bankta oturmuş ,bir yandan sıcak çikolatasını içerken (Reyna'nın da her zaman söylediği gibi buradaki sıca] çikolatalar bir harika!) bir yandan da kitabını okuyordu. Bİz yanına yaklaşana kadar geldiğimizi bile farketmedi. Beni görünce gülümsedi sonra gözleri yanımda duran Thalia'ya kaydı ve bir anda "THALIA!" diye bağırarak ona sarıldı. Thalia da onu gördüğüne sevinmişti. Annabeth'in Thalia'nın sadece bizi görmeye gelmediğini anlaması hiç uzun sürmedi. Benim aksime insanları yüz ifadelerinden bile ne düşündüklerini anlama yeteneği vardır. Thalia ,Annabeth'e durumu anlattı ve zarfı ona verdi. Annabeth zarftaki sembollere ağzı açık bir halde bakakaldı."B-bunlar gölge avcısı sembolleri. Gerçek olabileceklerini hiç düşünmemiştim. Bildiğiniz gibi diğer mitolojileri öğrenmek için bu tür kitaplar okuyorum ve bu sembolleri daha önce gördüğüme eminim. Bunun bir tuzak olduğunu düşünmüyorum. Bence koordinatın olduğu yere gitmeliyiz.'' Annabeth'in birçok şey hakkında bu kadar bilgili olması beni her zaman şaşırtırdı belli ki Thalia da şaşırmıştı. Muhtemelen bu kadar net bir bilgi beklemiyordu. " O zaman hazırlanan yola çıkıyoruz '' dedim. Thalia zaten hazırdı. Bizi dışarda beklerken biz çantalarımızı nektar,ambrosia ,bir kaç sandviç ve drahmilerle doldurduk. Daha sonra New York trenine 3 bilet aldık ve trenin gelmesini beklemeye başladık. Tam o sırada 2 tane drakon önümüze çıktı. Dalgakıranı çıkardım ama geç kalmıştım.
~star
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kronos ve Lucifer Yıkım Birlikleri: Kahramanlar Birleşiyor
FanfictionPercy Jackson, Ölümcül Oyuncaklar ve Harry Potter karakterleri birleşiyor. Hepsinin tek bir amacı var, o da Kronos'u yenmek. Zaman Titanı artık daha güçlü ve bu sefer yalnız değil. Kahramanlarımız çıkacakları bu zorlu görevde başarılı olabilecekler...