Uyandığımda sessiz kardeşler karşımdaydı. Siyah levha gibi bir şeye yatırılmıştım. Kardeş Enoch'un sesini zihnimde duydum: "Ruhsal bir sıkıntın var. Başta sadece insan duyguları gibi önemsiz bir şey olduğunu sandık. Fakat bu pek de önemsiz gibi görünmüyor. Bir çeşit iblis zihninle oyunlar oynuyor. Zihnin ona karşı çıkmaya çalışırken yorgun düşmüş. İblis çeşidini bulduğumuzda sorunu çeözebileceğimize inanıyoruz. "Kardeş Enoch'un sesi çok boğuktu. Tabi gerçek anlamda konuşmamıştı fakat zihnimde onun sesini duymuştum. "P-peki burada daha ne kadar kalmam gerekiyor?" En yakın zamanda Sessiz Şehir'den çıkıp arkadaşlarımın yanına dönmeliydim. Yardıma ihtiyaçları olabilirdi. Kardeş Enoch'un sesini yine zihnimde duydum: "Merak etme arkadaşlarının yanına en kısa zamanda döneceksin. Bunun bir yüce iblis olduğunu düşünmüyoruz. Eğer bir yüce iblis olsaydı yan etkileri farklı olurdu." Enoch Kardeş aklımı mı okumuştu? Sessiz Kardeşlerin bunu yapabildiğini biliyordum fakat bu yinede ürkütücüydü. Başımı tamam anlamında salladım ama hala stresliydim. Kardeş Jeremiah beni odama götürdü. Tabi buna oda denilebilirse. Daha çok mahzen gibiydi. Sessiz Şehir 'de hastalar değil mahkumlar kalırdı. Kendimi kötü hissetmeyeyim diye mahzen kapısını açık bıraktılar ama bu pek de işe yaramadı. Ben yatağımda otururken Izzy koşarak yanıma geldi ve bana sıkıca sarıldı. "Alec iyi misin? Sessiz Kardeşlerle konuştum, merak etme iyi olacaksın." Başımı tamam anlamında salladım. "Jace nerede?Bayıldığımı hissetmiş olmalı." Izzy bunu soracağımı biliyormuş gibi bir ifade takındı: "Bayıldığını hissedince koşarak yanına gelmek istedi. Clary zor engel oldu." Bunu duyduğuma sevinmiştim. Bu görev benden daha önemliydi. Ayrıca Jace buraya gelse muhtemelen Clary'de peşinden gelecekti. Izzy benimle burada kalacağını söyledi. Önce karşı çıksam da içten içe bende kalmasını istiyordum. Ertesi gün uyandığımızda Kardeş Micah bizi odanın önünde bekliyordu. Beni yine aynı levhanın üzerine yatırdılar. Saatlerce zihnimde dolaştılar bu başıma ağrılar girmesine neden oluyordu. Onlarsa sanki hiç yorulmuyordu. En sonunda Kardeş Micah'ın sesini zihnimde duydum. Zihninle oynayan iblisi tespit ettik. Bir Ravener iblisi. Fakat onu engellememiz çok riskli. Seninle New York enstütüsüne gidiyoruz. İblisi zihninden çıkartmak için parabatai'ına ihtiyacımız var. Kardeşini de al yola çıkıyoruz. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kronos ve Lucifer Yıkım Birlikleri: Kahramanlar Birleşiyor
FanficPercy Jackson, Ölümcül Oyuncaklar ve Harry Potter karakterleri birleşiyor. Hepsinin tek bir amacı var, o da Kronos'u yenmek. Zaman Titanı artık daha güçlü ve bu sefer yalnız değil. Kahramanlarımız çıkacakları bu zorlu görevde başarılı olabilecekler...