Alec iyi değildi. Kesinlikle iyi değildi. Genellikle ciddi olurdu ama bu sefer normalde olduğundan da ciddiydi. Muhtemelen Magnus'la aralarında bir olay olmuştu. Kardeşi olduğum için her zaman onu kollayıp sorunlarını çözmeye çalışmışımdır. Magnus'a gidip ne olduğunu sormaya karar verdim.
Oraya vardığımda Magnus'un kapısını çaldım, neden Alec'in bu kadar kederli olduğunu sordum. O da: "Evet, Alec son zamanlarda bana da çok soğuk davranıyor. Bu durumu çözmeliyiz." diye yanıtladı. Ben de: "Bununla ilgili bir büyü falan yok mu?" diye sordum. Bunun bir büyüyle düzeltilemeyeceğini söyledi. "Git onla konuş." diye de ekledi. Enstütüye geri döndüm ve boş boş saatine bakmakta olan Alec'in yanına gittim. Ne olduğunu sordum ama bir yanıt alamadım. "Alec!" dedim bir kez daha. "Ha?" dedi. Saatine bu kadar konsantre olmuştu işte. "Magnus'la ilgili bir şey mi oldu?" diye sordum endişeli bir şekilde. "Hayır." dedi soğuk bir şekilde. "Alec Lightwood, kardeşin olarak sana soruyorum, neden bu kadar kederlisin?" dedim, artık sinirleniyordum. Gözünü saatinden bana çevirdi. "Tek olan şey şu: Ben öldüğümde Magnus anında sevgili olacak yeni birini bulacak ve ben sadece 17000 sevgililerinden biri olacağım. Sıradan biri. İşte bana verdiği değer bu." dedi, belli ki kendini değersiz hissediyordu. Onu avutmaya çalışmalıydım. "Tabi ki böyle bir şey olmayacak. Magnus sana değer veriyor. 17000 sevgilisinden en değerlisi sen olacaksın." dedim. Yine de verdiğim cevaptan tatmin olmamıştım. "Ayrıca neden saatine bakıp duruyorsun?" diye ekledim. "Şu ana kadar burada olmalıydılar. Ya başlarına birşey geldiyse?" dedi. "Kimler? Ne oluyor?" diye sordum. Kimseyi çağırmamıştık ki buraya. "Bilmiyor musun?" dedi aşırı şaşkın bir şekilde. Sinirlendim. Herkes biliyordu, ama ben bilmiyordum. Neyi bilmediğimi bile bilmiyordum. Meğer asıl önemsiz olan benmişim. "Anlat. Kimi bekliyoruz?" dedim duygusuz bir edayla. "Percy Jackson, Annabeth Chase, Thalia Grace, Harry Potter, Hermione Granger ve Ron Weasley." dedi. Epey kişiymiş. Bensiz ne düzenliyorlardı bunlar? "Kim bunlar, bensiz parti falan mı organize ediyorsunuz?" diye sordum merakla. "Hayır, tehlike alarmı. Türlü türlü yerlerden bize yardım edebilecek kahramanları seçtik. Ancak Harry Potter ve arkadaşlarının izi kayboldu. Bu ancak iki şey olabilir: Ya üçü de öldü, ya da mektubu kaybettiler. Umarım ikinci seçenektir. Percy Jackson ve arkadaşları da trende görünüyor." Onun cevabından da yeterince tatmin olmadım. Bu olayı öğrenecektim ve enstütüde önemli olduğumu herkese kanıtlayacaktım. İlk olarak Deep Web'e Alec'in söylediği isimleri aratarak başlayacaktım.
~sky
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kronos ve Lucifer Yıkım Birlikleri: Kahramanlar Birleşiyor
FanfictionPercy Jackson, Ölümcül Oyuncaklar ve Harry Potter karakterleri birleşiyor. Hepsinin tek bir amacı var, o da Kronos'u yenmek. Zaman Titanı artık daha güçlü ve bu sefer yalnız değil. Kahramanlarımız çıkacakları bu zorlu görevde başarılı olabilecekler...